Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2985 ggr
Elpida
0

Godmorgon på Juldagen

Sitter här och njuter i tystnaden med en kaffelatte. Det är så ljuvligt att ha huset för sig själv på morgonen innan alla bestyren drar igång.  Julafton var en lugn tillställning med god mat…. säger hon som lagat den själv….Flört. Tror jag ska ta mig en sväng på crosstrainern innan jag åker till mamma på middag, så jag kan trycka i mig några extra nötgott - ett julgodis hon gör enkom för min skull varje årTungan ute.

Ha en extra fin juldag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

God fortsättning Elpida och alla andra goa vänner här. Skrattande

Här är det kallt, men solen skiner just nu, och det är så vackert.Tungan ute

En lugn julafton här med. Var inne hos min far på förmiddagen, där min bror och hans fru också var. Fick en mycket trevlig förmiddag med mycket prat och skratt.

Sen tog vi lite mat när jag kom hem. eftermiddagen blev lite slö med tv tittande prat och stickning. Gjorde två halsdukar också till barnbarnen. I eftermiddag är det besök hos dotra med klappar med. Dom får ganska mycket från olika håll, så vi delar upp julklappsutdelning på några dagar så de små inte drunkar i dem.Flört

Ha en skön juldag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

God juldag

Här är också kallt men soligt. Morgonpromenaden fick ske i högt tempo för att inte frysa fast i drivorna. Har lite nattgäster kvar i mitt hus och vi ska snart äta julgröt. Ha det bäst.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godfortsättning på erKyss

Här är vi lite trötta idag, feter en fantastiskt mysigt Julfirande igår!

När vi kom hem var det kallt! en av luft värmepumparna orkar inte riktigt i kylan… propparna smäller värre än nyårsfyrverkerier så vi hade 12grader i går kväll på bottenvåningen brrr.

ha det gött!

[GunillaR]
0

God middag och god fortsättning Glad

Jag hade mycket svårt att varva ner efter den sena promenaden men klockan tre så var det dags att sova. Jag har sovit åtta timmar och nu ska jag äta frukost.

Ett nytt solår har fötts! Idag är dagen lite längre, och nu blir dagarna bara längre och längre. Är det inte underbart att tänka på?

Det var mycket jobbigt för mig att gå från Regionbusshållplatsen och hem till mig, men det var så skönt. Så nu ska jag fortsätta med raska promenader, varje dag det inte är snöstorm eller hällregn. Ett första steg till ett bättre liv.

Det är en solig men kall dag idag. Vet inte om jag ska gå ut, kanske en liten runda. Men jag ska annars ta det lugnt och läsa om Völvan.

Idag blir det lutfisk med skånsk senapsås till middag. Gott!

Jag hade en konstig dröm som jag ska berätta om i en speciell tråd.

Ska först åta frukost.

Ha en skön juldag, första dagen på det nya solåret Glad

Doris
0

God kväll

Fast det är snart natt Äntligen så har kylan släppt här uppe just nu är det -8 grader här. I förmiddags var vi på juldagsbingo (gåbingo) Det var skönt med en promenad, efteråt så bjöd dom på glögg med pepparkakor  I kväll har jag jobbat till 21

Jag får önska alla God natt

Dolla

Allting är möjligt