Märklig dröm inatt
Eller rättare sagt i morse.
Jag drömde om att jag stred mot ett företag som lurade folk att gå med i något som jag inte kommer ihåg. Men om man väl hade gått med så var man på något sätt "fast".
De händelser som utspelades gjorde detta mestadels på internet där jag offentliggjorde deras nya trick och deras nya lögner. Men strax så var där någon från "företaget" och tog bort mina varningar. Jag upplevde också att de försökte "komma in i min hjärna" och försöka påverka dem att välja deras väg, men det gick inte.
Detta var något ont och dåligt som man gav sken av att det var gott och bra, och det tycktes som att jag var den enda som vågade ställa mig upp mot detta företeg/organiskation eller vad det nu var.
Vad var detta frågan om?
Hm, kanske någon eller några i din omgivning som representerar detta företag. Är dina vänner men talar om annat bakom ryggen på dig? Jag tolkar det också så att vad det nu än som döljs för dig så kommer du att upptäcka det och inte vara rädd för att konfrontera det.
Ja det var ju en tanke som låter möjlig, även om jag inte just nu kan säga vad det är. Jag brukar lita allmänt här och där med sajter som skickar ut kanaliserade budskap och annan infodynga.
Men det kanske rör sig om något som inte kommit upp till ytan än.
Kram!