Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2872 ggr
nillanb
0

God Jul 24/12

God Jul allesammans!

Jag önskar att ni alla kommer er dit ni ska och att inte kylan sätter stopp för julfirandet!

Varma Jul kramar till er allaKyss

[Spanaren]
0

God Jul Nillan och alla andra Glad

Vi är bara tre med Odi så vi är hemma och myser som vanligt Tungan ute

/kram

Howliten
0

God Jul allihop. Skrattande

Jag är glad. Är du?

Pagan
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Jul på er alla goa

Hit kommer familj och vänner under dagen. Men det brukar bli knytkalas så allt hänger inte på mig. Hoppas alla får en fin dag och kommer dit Ni ska och att mysfaktorn är hög. Julkramar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag och God Jul!

Nu ska jag strax ge mig iväg med bussar. Det verkar inte vara några problem idag. Vad gäller hemresan så hoppar jag av första hållplatsen i Malmö och sedan går jag hem därifrån. Det är en promenad på 20 minuter och det kan kanske behövas efter all julmaten. Jag har ju inte några tunga kassar att släpa på då, så det ska bli skönt.

Jag har tagit på mig långkallingar och varma byxor, så jag får byta när jag kommer fram.

Det ska bli spännande att se om pojken kommer tycka om målningen på katten Gustav. Men det gör han säkert.

Lilltjejen har fått två pussel, sådana med knoppar och stora figurer.

Nu ska jag bara ta tre djupa andetag och sedan ge mig iväg.

Ha en trevlig dag och ät inte så ni spricker Tungan ute

Elpida
0

Förutom att vi tillbringat halva dagen med att pumpa bort avloppsvatten från källaren så har dagen varit alldeles lagom skön!

Önskar er en fortsatt skön julaftonskväll!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godkväller!

Julaftonen har varit jättefin med massvis av god mat. Det blev lite väntande på buss som var försenad men sedan gick det bra både med dit- och hemresan. Jag promenerade hem från bussen och det var rejält kallt, men jag fick snabbt upp värmen, så det var faktiskt riktigt skönt att röra på sig efter all maten.

Nu slappar jag lite framför TV:n med Chevy Chase och Ett päron till farsa firar jul.

Nattinatt och god fortsättning Glad