Fredag den 17 december
Detta datum betyder löning!
Så jag ska försöka komma upp i tid och ge mig ut i tid och stångas med andra galna människor som ska stångas. Jag får ta ett djupt andetag och bara koncentrera mig på de två saker som jag ska inhandla som julklappar. När detta är avklarat så kan jag fladdra runt om jag vill, annars kan jag gå hem.
Måste ju faktiskt ha lite mat också. Tänkte göra kötbullar(***) i helgen. Janssons gör jag inte förrän den 23:e och så får den stå i kylen eller på balkongen om det inte är frost. Man vet ju aldrig.
Förutom julhandling så ska jag försöka börja skissa på en ny idé som jag har och som jag aldrig prövat. Därför vill jag gärna hem så fort som möjligt. He he.
Nattinatti 
**kötbullar är en annan stavning för tjötbullar. Inte vet jag var tjötbullar är, det är kanske sådana man behöver för att komma igång och tjöta här inne.
Annars kan man göra köttbullar.
God morgon!
Jag har jobbat i natt ska snart gå i säng! Nu har det börjat snöa här uppe också. Snö yra och dålig sikt när jag körde hem.
Jag får önska er en bra dag
dolla
Allting är möjligt
Godmorgon Gilla, Dolla och alla andra 
Snart dags för jobb. Det var sådär att köra hem igårkväll, var hemma en kvart senare än vanligt. Men det är bara att ta det lugnt. 
Önskar alla en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon alla tarotvänner
Wow underbart nu kom plogbilen!!!, den visade sig inte här igår..
Idag har jag ett läkarbesök inbokat och sedan ut i julruschen för att leta julklappar till mina godingar! Lunch på stan är ett måste idag
#0 Japp köttbullarna ska förberedas även hos mig idag!
#1 natti natti Dolla!
#2 Kör försiktigt Isa!!!
Önskar er alla en härlig dag!
Hej alla!
Vi fick mest snö i hela landet igår ca 19,5 cm och säkert kommit 1 dm i natt och det snöar än. Ingen lokaltidning än pga. snön.
Ha det/ kram
Ps Har nyss kommit in från min skottning 
Jag har lagt in en bild på Konstnärer på "Tema för december" - en bild som jag tog för 45 minuter sedan.

Hej svejs!
Massor av jobb just nu, mycket som ska slutfaktureras och avslutas innan årsbokslutet!
Gunilla - jag vet hur mycket jag ligger efter i mina övningar men det är så mycket runt omkring just nu. Ska bita tag i en övning ikväll!
Även här är vi inbäddade i snö, det har kommit mängder sedan igår kväll och det fortsätter ösa ner!!! Det gäller att hålla ner farten på vägarna!
Önskar er ett härligt veckoavslut!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vad det snöar säger hon som är van vid mycket snö … det är visst ändrat från klass II varning till klass I varning.
Säkert kommit närmare 4 dm sen igår/ kram
Gomiddag!
Har varit nere på stan och guuuuu så mycket folk!!!! Men jag fick det jag skulle ha i alla fall och slapp ränna runt i en massa affärer. Nu blir det faktiskt soffan och en bok.
Känner mig inte riktigt iform pga förkylningen.
Nu kommer det mera snö, lite vackert stilla julesnö. Det har varit nästintill vindstilla idag och det är inte vanligt. Det är heller inte vanligt att vi har någon snö i december.
Ha en skön fredag och glöm inte att mysa!

Hej alla snögubbar & Gummor
Ja det snöar massor i sverige nu. Verkar som allt ska komma samtidigt och till alla. En vit jul blir det ju garanterat för alla och det är ju trevligt för alla Jullovslediga barn så de får åka pulka och skidor.
Här har det varit uppehåll sedan 10 tiden så det blev en behaglig färd hem efter jobbet i allafall.
Just nu råder det stillhet, skottat fram brevlåda och soptunna, vedskjul och förråden och gångarna så just nu njuter jag bara av lugnet som snön ger. Det är så magiskt i skogen att jag bara viskar åt hunden.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot