God morgon 12 december
Hej!
För 20 år sedan skulle vi vigas mitt på dagen en onsdag och hemligt. Sedan bar det i väg med goda vänner till Playa del Ingles i en vecka.
Visst var det igår 
Nästa år får vi fira igen för vi träffades 1971 så då blir det jämnt igen.
Ha en bra dag/ kram
Ps Blir 3-rätters middag i hemmet med skumpa till
Godmorgon allesamman!
Härligt Spanis, Grattis på bröllopsdagen 
Ha en underbar dag tillsammans med maken!
När tredje ljuset brinner, vi juleklappar syr och vi bakar kakor och har ett fasligt styr
# 1 Tack 
#3 Duvor … nu har du verkligen lyckats göra något omedvetet Pagan
Duvan förknippas med mig och jag har en underbar duvtavla som Choklad har målat till mig.
Tack för grattiset 
Godmiddag på er
Grattis till Spanaren på bröllopsdagen 
Jag har tagit en sovmorgon eftersom det var dåligt med sömnen förra natten. Solen skiner och det är minus 5 grader. Snön är så gott som borta efter gårdagens regn och "varmluftsattack", ett begrepp som meterologerna använder. Smaka på ordet - varmluftsattack 
Men dagen bjuder på en promenad tycker jag. Jag ska åka till stan och göra lite ärenden och sen får vi se om solen fortfarande är uppe när jag kommer hem.
Känns som jag skulle bli förkyld igen. Lite ont i halsen idag och är lite snuvig, men ingen feber.
Ha en bra och skön söndag!
#6 Du kan det här med att pejla in mig 
#5 Varmluftsattack … det ordet gillade jag
så ut och gå och sug på ditt filuriska ord *ler*

Hej hej!
Tittar in mellan städning och lite mer julpyntning. Ska försöka hinna med det där med middag också innan jag ska iväg på fikastund med väninna! Brasan sprakar så skönt för det är kallt ute idag!!!
#0 Stort grattis på bröllopsdagen Spanis, är säker på att den kommer att bli precis så fantastisk som du själv önskar
!
Igår var jag hos min lillasyster, vi hade mycket att prata om och tiden gick så fort! Härligt!
Ha en fortsatt fin adventssöndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ni är så gulliga alla mina vänner och ni värmer upp mig varje dag med att bara vara som ni är … tack 
Jepp Elpida och sant för det är min prägel på dagen som gör det till vad den vill bli … underbar 
Gomiddag alla goa vänner. 
GRATTIS till bröllopsdagen Spanaren.
Lite Paradisäppelblommor såhär på er dag kan väl passa bra.
Den 4 Januari är det vår tur att ha bröllopsdag. När maken friade, sa jag att vi skulle gifta oss till våren
Snacka om tidiga vårkänslor.
Men vi fick lite nysnö och strålande solsken den dagen.
Stickar vidare på koftan till Nikkie, har ju lite till som ska fixas också. Sy i dragkedjor och sticka en halsduk till äldste flickan också. Annars ett litet julbord, maken tål inte så mycket numera, ja inte jag heller.
Barn och barnbarn kommer lillejulafton på lite pepparkaka och glögg i all enkelhet, då byter vi julklappar och öppnar lite också.
På julaftons förmiddag kör jag till min far som bor i gruppboende tror jag det är. Där de har eget rum med litet pentry och äter tillsammans. Efter tre hjärtinfarkter och två strokes behöver han lite mer omvårdnad. Men trots sjukdom, ålder snart 84 år i vår, och att han behöver rullstol när han ska ut så är han still going strong även om han helst inte åker ut så mycket. Närminnet är lite si och så med, men längre tillbaka är det inga problem att minnas.
Ha en skön eftermiddag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Åhh vad härligt med lite blomsterbilder så här i det kallaste och mörkaste 
Wow så fina bilder
och tack mina hjärtevänner