Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2487 ggr
Elpida
0

God luciamorgon 13 dec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen lucia på morgonen för mig men ikväll ska jag titta på min 15-åring i kyrkan. De ska bl a framföra en sång som hon och hennes kompis skrivit enbart till detta - trestämmigt. Mamma är mycket stolt!!!

Jag önskar er en varmt och skön lucia, även om det är kallt ute!

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmiddag Elpida och alla andra Skrattande

Vilken fin bild Elpida. Ja det förstår att du är stolt mamma. Skrattande

Kikar in som hastigast och önskar en fin Luciadag. Tungan ute Snart dags att köra till jobb. Men först middag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag!

Det var svårt att komma in här idag. Kunde inte komma in igårkväll heller.

Jag har sprungit på en förkylning. Kände detta redan igår morse. Lite feber har jag men inte så farligt. Jag känner mig ganska pigg.

Idag är det tvättdag. jag ska också börja på en målning till min sonson. En målning av katten Gustav. Han ska få en prenumeration  ijulklapp och så visste jag inte hur jag skulle presentera denna. Och naturligtvis så gick det upp ett aha - det får bli en målning.

Någon Lucia har jag inte sett ännu men tänkte titta på TV klockan 18.00. Då är jag precis färdig med tvätten.

Jag skickar en bild i alla fall så blir det två Lucior hittills.

Ha en bra dag!

Pagan
0

Hej alla fina

Jag har problem med iFokus. Kunde knappt logga in och nu kan jag inte se era bilder buhuu.

Förstår att du är stolt idag Elpida. Flickorna var säkert ruskigt nervösa. Erskänn att du grät en skvätt och blev så där mjuk och varm i hela kroppen som bara ungarna kan åstadkommaSkrattande

God idé Gilla, Gustav är en kisse med attityd och bus passar nog sonsonen.

Vi ska äta tårta och fira äldste sonen lite idag - han blir 24!!! imorgon, hur i hela världen gick det till??? 190cm lång nästan så snacka om att se ner på lilla mammaFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Det är många som har problem med iFokus just nu. Vi får hoppas att de får igång forumet igen snart.

Pagan
0

Nu verkar det som mina problem tillfälligt är borta - Nu ser jag bildernaSkrattande Så fina och stämningsfulla. Tösen blinkar ju så vackert oxå

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Hej alla!

Bakat toppiga muffins och nougatformar idag plus tagit ännu mera av julfoton ute i naturen och i kylan.

Har varit kallt hela dagen och det lär bli kallare till natten. Nu är det minus 23 grader. Det småblåste dessutom när jag fotade idag så då blir köldfaktorn större.

/kram

Ps I fokus krånglade nyss och igen *suck*