Godmorgon lördag 11/12
Godmorgon allesammans
Välkomna lördagen mina vänner, så härligt med lite ledighet, om man nu hinner njuta av dagen..trots alla förberedelser inför julen.
"Vardagslivet är en form av andlig tyngdlyftning och du är här för att bygga upp din ande." -Dan Millman

Godmorgon Godmorgon
Jag hinner njuta av dagen. Läser just nu boken Andarna mitt ibland oss av James Van Pragh och dricker kaffe. Ute regnar det på snön och SMHI förutspår att det kommer bli kallare under dagen och det innebär ju ishalka på vägarna. Bättre att hålla sig hemmavid idag.
Ha en underbar Lördag
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag
I natt innan jag gick till sängs så var det vitt ute och när jag steg upp nu på förmiddagen så var nästan all snö borta! Det har tydligen regnat hela natten. Jag vaknade vid 7-tiden av regn som slog mot rutan och sen kunde jag inte somna om. Katten ville tydligen att jag skulle stiga upp så hon började busa. Men så kom hon och lade sig hos mig och så kunde vi gosa tillsammans, men då var jag tillräckligt vaken för att inte kunna somna om. Så här sitter man lite trött och dan. Och jag som skulle göra så mycket idag…………
Kanske jag skulle ta en ledig dag idag och vänta med "göromålen" i morgon.
Jag blev färdig med en målning igårkväll i alla fall, ska ta foto om en stund.
Ha en bra dag
Hej alla!
#0 Vilka passande ord när nu många stressar på och glömmer av varför vi är här på vår jord 
Ska det ytliga må bra eller ska våra inre må bra … det var den stora frågan som ska gälla året om och i alla våra livsår.
Mindre klappar och endast mat som familjen gillar plus en nedstressad mor och far är väl det enda som barnen önskar förutom tomten då förstås 
/kram

Här har det bara snöat så det är bara till att fortsätta skotta!
Julfesten var mycket trevlig i fredags och Elpida var på disco för första gången på……ja en massa år
. Fick äntligen stilla mitt danssug lite!
Vi träffade makens systrar igår och delade upp lite av svärmors smycken, det var tungt i bröstet på resan till lillasyster.
Hon är älskad och saknad!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus