Fredag 10 december!
Tänk vad tiden går fort nu! Veckorna bara svischar förbi och om två veckor är det jul!
Ikväll ska jag på julfest med jobbet och imorgon tänkte jag försöka hinna julpynta färdigt (order från minsta dottern!), göra lite godis, städa och hälsa på lillasyster (vars familj förhoppningsvis är friska från magsjukan
). Någonstans emellan tänkte jag försöka få lite tid för mina övningar oxå….
Lyckades bränna minstans plåt med pepparkakor igår när jag skulle hjälpa 15-åringen med hennes inlämingsuppgift men det blev inget ramaskri som tur var, hon gjorde en ny plåt - puh!!!
Ha en underbar fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida och alla andra!
Bra ledord ni har lärt eran lilla
Går något emot dig försök igen så lyckas du säkert med dina pepparkakor 
Ska skjutsa maken på firmafest på EM och mest troligt hämta honom också.
Ha en bra vinterdag mina vänner/ kram
Godförmiddag denna fredag
Här i Malmö är det klart och kallt just nu. Kanske det blir en promenad idag men det gäller att ta på långkallingarna. Skulle också behöva åka till stan förståss………
Jag får se hur det blir. Jag brukar ju vara tidsoptimist och inte hinna med mer än hälften av jag planerat. Och jag gör det om och om igen. Varför lär jag mig inte?
Jag vill ju ställa mig vid staffliet nu igen, det var ju flera dagar sedan, huugaligen!
Ha en skön fredag 
# 4 - Men du - jag ser flera ansikten i bilden! Bland annat en utomjording!
Tänkte först kommentera om att man skulle se några små snötroll, och då fick jag syn på några ansikten.
Ser ni dem?
Godmiddag alla vänner. 
Fredag, härligt. Nästan tre dygn ledigt, att göra allt och ingenting på. Inget ont i nacke eller rygg, är inte ens särskilt trött.
Solen skiner och jag har hundra olika saker jag vill göra. Haha är glad om jag gör tio av dem, men de är inga måsten mer än tvätten, och den fixar man lätt. Bara att stoppa in och trycka på en knapp, sen sköter det sig själv.
Det blir inte så mycket tvätt efter bara två personer. Annat var det när alla fyra ungarna bodde hemma, då gick tvättmaskinen dagligen.
Har man sen en make som glatt stoppar in en vit t-shirt tillsammans med blå jeans och gröna strumpor.
Ja, då får han laga maten istället, och dammsuga.
För det kan han.
Ha en skön eftermiddag och kväll.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

#2 Tackar tackar, jag ska göra mitt allra bästa
.
#6 Skönt att du är så pigg!!! Min man fortsätter gladeligen tvätta och det spelar ingen roll hur många gånger jag pratar med honom eller om jag t.o.m sorterar tvätten i färger så liksom blandas det i maskinen iaf…. Jag har gett upp och talar bara om att för varje plagg han förstör i maskinen kommer jag att köpa ett nytt…
. Det är ju värre för de stora barnen som köper sina kläder själva.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
För mig blir det inget julstök i helgen, ska jobba i natt och nästa. Har varit till en bekant nu på eftermiddagen så nu är det dags att fixa lite middagsmat och sen sova några timmar innan jobb. Åker kl 20 30.
Ha en bra fredagskväll alla
kram
Allting är möjligt
Ligger det i de manliga generna att blanda färger i tvättmaskiner månne ……….
Eller är gillar dom inte att tvätta. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväll godingar
Lite energidränerad efter alla händelser den sista tiden..
Vi begravde vår älskade mormor igår, men yngsta dottern sa att mormor var med i bilen hem..hon satt i baksättet och samtalade med min dotter..
# 10 - Jag gillar inte heller att tvätta, men lägger inte röda sockor bland vita tvätten. Jag menar också att män som lever själva måste ju lära sig av sina misstag.
När min son bodde hemma och gick i gymnasiet startade han en basebollklubb i Malmö. Han var ju ofta på träning och sedan även matcher. Och då tyckte han att jag skulle lära honom hur man tvättade så att han kunde tvätta sina träningskläder själv. Han tyckte inte att jag skulle behöva dras med dessa. Den dagen kände jag mig väldigt stolt som mamma.

Nillan, kramar om dig. En ledsam tid för er alla. Trösterikt att din dotter fick en pratstund med Mormor. Vilken härlig upplevelse. Läser just nu den andra boken av Betty Eadie - hennes möte med "hemma" Är det så vi alla kommer uppleva det så vet jag att din Mormor kommit hem och att hon kommer finnas här för dig.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot