Nya hemsidan
Så här blev den :-)
buhuuuuu det fungerar inte - jag är för trött 
försöker igen
# 2 Nu fungerar det 
Får jag klaga? Skifta platsen med texten och bilden. För ögonen vill hela tiden till din vackra målning och då skulle det vara bättre att läsa texten sen och då till höger i bild.
Du gör alltid som du vill själv och det var bara ett förslag 
# 3 - Man brukar lägga texten till vänster och bild till höger, har kikat lite på andra sidor.
Men det gör ju inget om man tittar på bilden. Om man gillar bilder så blir man kanske nyfiken på vad där står i texten. 
Ha ha ha - annars kan jag lägga in en bild på mig själv, så läser man snabbt texten istället 
#4 Varför göra som alla andra 

#4 Varför göra som alla andra 

Nej jag gör inte som alla andra. Alla andra hämtar färdiga layouter till sina hemsidor, men jag knackar kod själv och designar min hemsida från början till slut.
Men det ser bäst ut att bilden ligger till höger och texten till vänster. Bilden fångar blicken automatiskt och förhoppningsvis läser man också då texten och klickar sedan vidare.

Tycker nog att det fungerar rätt bra med text och bild.
Vilken läcker röd färg du har som ram!!! Den gillar jag skarpt!
Känns varmt, kreativ och ombonat!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 8 - Tackar så mycket 
Jag jag gillar också det varma mörka röda. Sen får vi se till våren om jag blir inspirerad att göra något mera ljust i vårfärger - vem vet?
Det är bara att lägga in en ny bakgrundsbild och ändra färgerna i koden. Nemas problemas 
Tack Pagan 
Ja det kan behövas lite omfamnade och värme just nu i vinterkylan 
Me like
Jag gillar din nya sida. Den är lätt att hitta i tycker jag och färgen är som de andra skriver så ombonad. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 13 - Tack
Tanken är ju att man lättare ska ha överblick över bilderna och därför har jag samlat dem på en sida.