Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1691 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 7/12

Godmorgon alla vännerGlad

Jag önskar er en fin dag!

I ditt hem, lev nära Jorden.

I dina tankar, var öppen för nya idéer.

I relationer, var vänlig.

När du talar, säg sanningen och håll ditt ord.

När du leder andra människor, visa integritet.

I din dagliga gärning, var kompetent.

När du agerar, välj rätt tidpunkt.

- Tao  Te   Ching -

[Spanaren]
0

Hej alla!

Dränerad på energi och lite mera värk än vanligt men Spanaren är snart på banan igen Skrattande

Ha det goa vänner/ kram

Ps Tack för fina ledord Nillan Kyss

Doris
0

God morgon

Bra ord att fundera på Nillan !

Spanaren sköt om dig Kyss

Ha en bra dag alla idag

kramar

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

# 2 Tack Dolla-vännen det ska jag göra Kyss

nillanb
0

Spanis du ger så mycket av dig själv till andra, men du får tänka lite på vad du behöver också! Ta väl hand om din kropp och själ du kan inte köra slut på dig helt och hållet!

Jag sänder dig energierKyss

Elpida
0

God  förmiddag!

Snön singlar ner utanför och jag lyssnar på Christmas in Bethlehem under tiden jag fixar med pappershögarna. Måste ut på lunchen så våra små fiskar kan få kvällsmat. Ska passa på att fixa lite julklappar samtidigtGlad.

Spanis - sänder till dig!

Ha en underbar dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#4 Jag vet jag vet … men ändå så vill jag ge … snart uppladdad igen Kyss

# 5 Tack Elpida-vännen Kyss

Ps Det finns alltid dom som har det sämre Flört

[GunillaR]
0

God förmiddag alla goingar Kyss

Idag ska jag göra ny hemsida, måste testa en ny idé som jag fick igårkväll. Min konstsida alltså. Jag är inte nöjd med den som den är nu.

Och så ska jag göra klar ett tecknat porträtt.

Bäst att sätta igång me'samma Tungan ute

Ha en bra dag!

Pagan
0

Hej goingar

Spanis kramisar i massor.

Lade mig tidigt i går kväll, efter Isas goda förslag så slocknade jag riktigt gott och sov som en stock till halv 3. Sedan bidde jag vaken. Eftersom jag ändå skulle upp kl. 4 så var det ju ingen fara Låg o fiolsoferade sedan letade jag rätt på bilen under all snöTungan ute

Har faktiskt varit ganska pigg och alert ändå under dagen, men nu är jag helt slut. Flexade ut lite tidigare. Har gjort lite te på hackad ingefära i hett vatten, lite honung och en skvätt citron. Börjar vänja mig och det verkar hjälpa lite med. Ska ta mig in till Tuvan och kolla gamla huskurer.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Jag har suttit precis hela dagen med att göra om min hemsida, och upptäckte att jag glömt ta med mina teckningar - pust och stånk! Så nu är det bara att sätta igång med att lägga in dessa också. Jag är så trött att det knakar i huvudet, men det är lika bra att göra klart så att jag kan släppa och koppla av sen.

(morr)

Isa56
0

Godkväll i stugorna Skrattande

Snart dags att lägga sig. Var tog kvällen vägen? tyckte hon bara var sex nyss.Förvånad

Nåja, hihi jag fastnade i en ny bok som heter "Jakten på tillvaron eller leva i harmoni" skriven av Gunilla Haglundh.

Den handlar om din inre resa. Hur det man tänker påverkar ditt liv. Tror man inte på en sak, så händer den inte.

Om man tror, verkligen tror att det blir på ett visst sätt. Så blir det så också. Nu har jag inte hunnit läsa hela boken, men början verkar lovande.

En annan bok jag också börjat kika i är James Van Praagh`s "Andarna mitt ibland oss". Jag tycker om hans sätt att skriva, har ju läst några andra böcker av honom också.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. (jaja, jag erkänner, böckerna drar.Flört)

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

God kväll !

Jag har jobbat 12 till 21 idag så jag har nästan nyss kommit hem. Ska varva ner lite innan dusch sen blir det nog lite tv tittande innan säng gående! Jag håller på och läser Benny Rosenqvist Överlevaren och den är bra

Ha det bra

Kram

Allting är möjligt

Elpida
0

Har suttit och förhört dottern på biologi i 2 h, när jag började nicka och prata i sömnen frågade hon försiktigt om moderskapet var lite trött….fick väl erkänna att det var svårt att fokusera på texten när den blev så konstigt suddigTyst. Nu ska jag göra mig iordning för sängen, det lär inte bli svårt att somna…Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus