Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3024 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 5 december

Gomorron värld - mig undras hur du mår? Och har du löst problemen från i går?

Jag har haft natt och sovit gott på saken

men halva jorden har varit vaken.

En mängd bekymmer mindre bör du ha.

Gomorron, värld - jag hoppas att du mår bra!

Alf Henriksson

/kram

Isa56
0

Godmorgon Spanaren och alla andra "goa" vänner här. Skrattande

Ja några problem mindre och snart blir det nya frågor att fundera över. Läste i en bok att vi har alltid 53 problem i ryggsäcken, och när vi löst en kommer en ny. Så det gäller att lösa de tunga och spara de lätta. Flört

Idag är det mulet och snön "hänger" i luften, men det är bara runt nollan så vi får se. Stickning står på dagordningen och små joggingturer in här så klart.

Förberedelser för jobbet imorgon också kanske. Det är tidig morgon som gäller, så tidig säng ikväll.

Dagens tanke av Louise L.Hay

"Jag talar positivt om andra och lyssnar på dem med medkänsla."

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

God förmiddag

Det snöar idag, stora tunga snöflingor. Och jag som ska åka till Höllviken idag och gratta svärdottern. Hoppas att det inte händer något på motorvägen, hua!

Är det så att man börjar bli gammal då man bekymrar sig för att ge sig ut i snön eller annat oväder? Hmmm……….Obestämd

Bäst att sätta igång så att man hinner göra det man ska innan man åker iväg.

Ha en skööööön söndag!

Pagan
0

Ja här möts jag av tänkvärdheter minsann, tack så mycket för det.Glad

ooops 53 bekymmer i bagaget Isa, hmmm, bäst att inte fundra på vilka de kan vara.

Här vräker snön ner och i sådana mängder att sikten är lika med noll. Glad att jag inte behöver köra förrän i eftermiddag, då har det förhoppningsvis lugnat ner sig lite.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

God dag på er allesammans !

Dagen är fylld av arbete..sortering osv av mormors hem.

Tack för all tänkvärda ordSkrattande

ha en fin dag alla!

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna Skrattande

Nu snöar det i skåne igen. Flört

Isa56
0

Redigerat, blev lite strul med datorn. Flört

Elpida
0

God kväll!

Hemkommen från Göteborg, inga roliga vägar att köra på men det gick bra!

Vi har haft en ganska bra helg, gårdagen ägnades åt shopping och sedan Liseberg på kvällen. Minstan åkte karuseller och jag hittade jättefina glasänglar i änglaboden.  Vi hann även med en runda på Haga Nygata - tack Pagan för tipset!!!! Jag hittade även Regnbågen och blev en ängla-lek rikare + lite annat smått och gott!!Skrattande.

Nu ska jag slå in lite av julklapparna så jag inte behöver göra alla på en gång!Glad. Vi  hörs imorgon!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#7 Alla änglar är väl till mig Flört Skrattande /kram

[GunillaR]
0

Godkväller!

Ja nu har det börjat regna i Malmö. Snön övergick till regn i eftermiddags och nu är det verkligen moddigt och slabbigt. Men det är egentligen inte så konstigt för än ska vi inte ha vinter i Skåne. Men nu blir det blött och slabb de närmaste dagarna.

Men jag har haft en trevlig eftermiddag och lekt med barnbarnen Glad

Ikväll blir det TV-soffan.

Ha en skön kväll!

Pagan
0

#7 Låter ju underbart Elpida. Kul att du gillade Haga. Va bra att Ni hann med en sväng på Liseberg oxå, hoppas det inte var allt för knökat. Visst är Göteborg en vacker stad i vintervittTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

I morgon måndag har jag inget internet och kan inte vara här, så om ni saknar mitt tjöt så vet ni varför Tungan ute

Vete sjutton vad jag ska göra en hel dag utan internet……….

……städa……..

… måla……..

…..läsa bok ……

…. promenera…..

eller bara göra ingenting Cool

Elpida
0

#8 Du är en stor ängel hela du!Kyss

#10 Vi älskade Haga!!!! Liseberg var väldigt trevligt - och populärt! Vi fick lite panik när vi såg köerna - då sa konduktören att det inte var så farligt. Det hade varit betydligt värre tidigare på dagenFörvånad. Roligast hade framför allt lilltjejen, hon åkte som en tok i karusellerna!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus