Godmorgon torsdag 2/12
Godmorgon mina vänner
Det är en otroligt vacker morgon, Kyligt och gnistrande.-13,6.
Önskar er en härlig dag!
_Ge det du kan - och inte mer. Ta emot det du får - och inte mindre."
-
Louise Minerva Frostegren_

God morgon nillanb och alla vi andra…
Här är det oxå kallat som sjutton (tycker jag) -15 i Stockholm
Ha en underbar dag alla och klä er varmt..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Godförmiddag
Snö på tvären och fullständigt kaos i södra Skåne. Jag var uppe klockan sju och kollade ut och var tacksam att jag slapp ge mig ut i detta. Det snöar inte så mycket nu för tillfället men det ska komma mera under dagen.
Och jag ska tvätta i eftermiddag. Och lägga en Tarot idag, så det lär inte bli några fritidsproblem.
Fast jag skulle hellre vilja måla juuueee 
Ha en bra dag alla!
Godeftermiddag Nillan, Jage… Gila och alla andra goa vänner här. 
Det snöar lite lätt då och då. Är rätt kallt ute trots att det inte är så många grader, termometern visar 2 grader minus. Men vinden är kall.
Jag gör inte så mycket idag heller. Tar det lugnt, vilar då och då och går runt lite och lirkar lite med nacken så den inte stelnar. Jag får fortfarande vara lite försiktig med rörelserna, men det går åt rätt håll iallafall. Och jag har sovit så hårt att jag nästan skrämt ut maken till soffan.
Spanis vi är med dig i tankarna. Kram
Ha en skön dag och var försiktig i trafiken.(Nu går våra Pensèer till vintervila)
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Go eftermiddag!
Ja nu har här kommit väldigt mycket snö idag och det fortsätter snöa. Och jag som ska dra tvättvagnen nu över gården, pust och stånk!
Det är i alla fall inte så kallt idag som det varit. Rena värmeböljan med minus en grad. Snart sommar 
Ja Isa, nu har dina blommor tagit vinter! 

Godkväll alla
Kallt ja, bara förnamnet. Känns som is på kinderna efter långpromenaden. Tar tid innan man tinat upp.
Det är bra med lite mjuka övningar Isa, skönt att du får sova ordentligt iallafall.
Hoppas Ni haft en bra dag, min har varit lååång och nu ska jag läsa ikapp mig o slappa lite.
Tur jag har bil
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ha ha, det där lär bli kallt om rumpan! 
Eller halkar man av sadeln långt innan. Hehe Trodde först det var Pagans cykel som blivit bortglömd. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God afton!
Åkte kl 06,30 i morse och kom hem 19,30. Varit på personalmöte nere i skåne, tog en jäkla tid att köra!
Skönt att vara hemma men nu är det bara att packa inför Göteborgsresan imorgon och sedan sussa kudden!
Ha en fin kväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus