Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 2759 ggr
Anglarnasvingar
0

Lite tips behövs!!! :))

Jag både ny här, men också genom det mediala och jag har haft denna känsla under så många år men har förnekat denna känsla av vad jag känner och upplever.

Nu när ändå mitt liv förändras kraftig så funderar jag om detta med rökelser och vad man kan lära sig mer om kolrökelser och vad som är bra och för vad t.ex.

Jag behöver också lära mig mera om detta vad man känner i sin kropp och som alltid så tror jag att jag har drömt detta och jag kan inte lita på mig själv men efteråt så vet jag att min känsla var rätt.

Det sägs att jag har Clairvoayance.

När jag själv var till ett medium så berättade hon om att det fanns någon slags olja som man kunde smörja in sig med för att piggas upp och stama till huden, vet inget om detta. Ni får gärna berätta mer och vad som finns för Medium och allt osm hör där till och jag läser i spalten här intill väldigt ofta.

Jag tar emot väldigt tacksam all information om hur Ni har upplevt när Ni går till Medium och vad dom erbjuder Er i oljor, balsam m.m till Er och vart kan jag köpa allt detta!!

Tack så väldigt mkt på förhand!!!

Änglarnasvingar

Kramar och kärlek

från

AngelTinaOskyldig

[GunillaR]
0

Hej och välkommen! Glad

Jag tror nog att de flesta håller med mig om jag säger att det mediala, liksom det andliga kommer inifrån. Inte från rökelse eller några oljor.

Däremot så kan det vara mycket behagligt att tända en rökelse som man märker att man mår bra av och det där får man pröva sig fram till. Jag är jättekänslig mot tunga dofter och måste alltid välja ljusa och lätta. Det är också väldigt behagligt med olika oljor och sådant som är avslappnande för kroppen, men det har ingen inverkan på medial eller andlig utveckling.

Anglarnasvingar
0

Skönt att Du skriver så för jag fick en känsla av att det så skulle vara med oljor och tabletter och rökelser när man hade seanser och Tarot.

Själv har jag upplevt att precis som du skriver så är det innefrån som själva mediumkänslan kommer ifrån och har inget med det andra att göra, men att det kan vara trivsamt för den som vill.

Tack för att Du svarade och bekräftade min känsla som jag hade:)

Tack så mkt!

Kramar och kärlek

från

AngelTinaOskyldig