Godmorgon tisdag 30/11
Morgon allesammans!
Kallt som attan -13,3! Brr!
_När du dör kommer ingen vid himlens portar fråga om du var ett helgon;
de kommer att fråga om du var dig själv."
_Dan Millman
Godmorgon Nillan och alla andra 
Minus tio grader ute, men maken hade bra skjuts i kaminen i natt, så här är varmt och skönt, räckte med en vedklabbe för att det skulle ta sig igen.
Börjar kunna röra huvudet lite mer igen, så det finns hopp om livet, men jobb… nä så rörlig är jag inte än. Men fem timmars sömn fick jag utan att vakna av att det gjorde ont.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Oj oj isa inte bra detta!
Din kropp vill berätta något för dig..lyssnar du på den..
Jag sänder lite healing om du vill ha säg till bara!
Kram
Hej alla!
Vi kom nyss in från en härligt och kylslagen promenad
Verkar inte blåsa i kylan idag så det känns varmare trots att det är något kallare än i går
/kram
Ps Köldfaktorn blir stor om det är 15-25 minusgader plus att blåser
Ds Försök att kurera dig Isa och jag säger som Nillan lyssna till din kropp i tid!
#2 Ja, jag försöker lyssna på den, och det är på gång på jobb. De ska bara få fram de sista papperna från sjukgymnasten, som gick igenom min nacke och rygg.
Vad du är go.
Jag tar tacksamt emot lite healing från dig. 
Då sänder jag kl 9.00
#5 Tack 
Godförmiddag!
Jag satt uppe länge inatt för att göra förlagor till tre målningar som jag ska ge mig på snarast möjligt.
Men idag ska jag åka till köpcentret, dels för att handla en present till svärdotter som fyller år och ska ha kalas på söndag, och dels lite annat smått o gott. En julstjärna och en adventsstake har gått sönder för mig så jag ska se om jag kan hitta något nytt.
Just nu står temperaturen på minus 8 grader. Solen skiner och det blåser. Vindarna kommer från nord-ost och är mycket kalla. Så köldeffekten blir väldigt hög med vind och kyla i kombination. Förutom mössa och vantar så blir det även långkallingar idag.
Isa, lyssna inåt för din kropp försöker säga dig något! Eller gå till läkare och bli sjuksriven. Du behöver vara ifrån jobb en tid nu så att du får en chans att se dig själv i din situation.
Kramar 

God middag!
En vacker vintersol pryder nu himlen och snöandet har tagit paus
.
Ikväll blir det styrelsemöte i skolan, det verkar hända lite bland personalen så det ska bli intressant..
Isa, jag sänder lite healing till dig ikväll vid 22-tiden!!!
Sköt om er i vinterkylan!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8 Tackar bugar och bockar 
#7 Ja Gilla, Jag försöker lyssna inåt och ta det lugnt. Lite aningar börjar jag få. 

Godeftermiddag alla goa
Javisst är det kallt. Jag var så förutseende i morse att jag satte in kupévärmaren 30min innan……fast jag glömde sätta på varmluftsknappen
så jag blev mycket besviken då jag skulle åka iväg i min varma goa bil och fick skrapa, skrapa, skrapa - satt som klister!!
Säger som alla andra Isa, var varsam med din kropp vi vill att di ska ha det bra vet du
Idag står soppa på middagsbordet - har lite annat att syssla med.Mammatid på agendan
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#10 Stackars dig (ja, lite småleende är jag
) Jag skulle vara snäll och köra fram makens bil häromdagen. "Kör fram den en meter och sätt på värmefläkten." Bad han
Jovisst jag kravlade in i hans bil och hamnar som vanligt i baksätet… Hehe känns så för han har stolen väldigt långt bak, nå körde fram tio meter till trappan och satte på fläkten. Klappade mig själv på huvudet i tankarna och kände mig duktig.
Efter en stund gick han och kom lika snabbt tillbaka och sa "Du lyssnar ju inte på vad jag säger. " Du har kört fram bilen så hunden får plumsa i snön för att komma in och du har inte satt på värmen bara fläkten, bilen är iskall.
Suck.
Det värsta är att han sa det med "glimten i ögat"
Med makens hjälp har jag fått bada och tvätta håret och nu känns det rätt bra. Ett varmt bad mjukar upp musklerna och tar man lugnt så går det bra. 
God kväll
Här är det fortfarande kallt -16 grader. Idag har jag fixat lite hemma.
Ha en bra fortsättningen på kvällen
Kramar/Dolla
Allting är möjligt
God kväll Alla. Här i Vänersborg har det varit snökaos i 1 vecka. Det kallas för " Vänersnö". Idag har det varit -9 grader. Det blåser en del här det kommer från Vänern.
Idag skulle jag köpa julklappar, men jag har fixat lite hemma istället.
#14 Ja Pagan… Dessutom är jag gammal bilkårist 

asch, vi har alla saker i bagaget - säger inte att oxå vi kan glömma…………..typ
Du vet att du har ont o så, då är det förståligt att inte ha …liksom helkoll, vad jag ska skylla på…………tja, det var kallt, jag var nyvaken och ja………….det var kallt
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#16 Jag brukar säga att han fortfarande kan förvrida huvudet på mig efter 17 år
Det funkar det med. 
MM Karlarna är svaga för smicker. 
I äktenskapet bestämmer mannen, men kvinnans vilja sker. 

Tack alla goa nu känns min nacke nästan normal. 
Kram Isa
Detsamma Pagan ja jag brukar ta en liten avslappningsmeditation när jag lagt mig. Ska komma ihåg det vita ljuset.
Kram & puss 
löv ya too.

Ni två är ju bara för härliga!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ja, Haha vi vill båda ha sista ordet. 

#28 Äsh nu ska du inte vara sådan
Gå in på tarotcafe istället och beundra den tjusiga kofta jag stickat till det minsta barnbarnet. 
Skynda dig och svara här, nu.
(Ja, vännen jag har tråkigt,
)