Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2063 ggr
nillanb
0

Godmorgon måndag 29/11

Godmorgon mina vännerGlad

En ny vecka har anlänt fylld med ny utmaningar stora som små..

_"Vardagslivet är en form av andlig tyngdlyftning och du är här för att bygga upp din ande."

-DAN MILLMAN_

Jag önskar er en underbar dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj så mycket snö och så mycket blåst - brrrrr!! Snö+blåst i Skåne = kaos. Trafiken på Kastrup (Köpenhamns flygplats) är fn avstängd pga vädret.

Ett bra väder att sitta inne i.

För min del blir det inget speciellt idag, kanske jag jobbar på någon målning, kanske inte.

Ha en bra dag!

Isa56
0

Godmiddag allesammans Skrattande

Ja, ska man skratta eller gråta? Hehe jag skrattar åt eländet. Tror ni inte att jag åker på en rejäl nackspärr också. I lördags middag började ju värken i ryggen lägga sig. Då börjar det smärta i nacken, så nu vandrar jag runt och leker "vandrande vålnaden". Lite har det släppt i dag, men jobb… Nope det går inte. Så det blir fortsatt vile, eller ja lite försiktiga rörelser med nacken för att få rörelseförmågan.

Just nu är det snö och sol. Det är så fint.Tungan ute

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God eftermiddag godingar!

Här är det oxå snöyra i luften men solen gör faktiskt sina besök då och då.  I helgen har jag pyntat och pysslat som bara den så ikväll när jag kommer hem från Zumban ska jag bara sätta mig och njuta av hemmet! Kan ni tänka er att igår sa maken på kvällen: vad fint du har gjort det här hemma! Snacka om att jag blev förvånad!Förvånad Nog för att jag vet att han tycker det är mysigt när det kommer på plats men han brukar inte precis komma så långt så att han kommenterar det… det finns hopp!!!!Skrattande

Ha en fortsatt härligt måndag… för jag hoppas den är härlig.

Isa, jag skickar massor av energier till din onda kropp!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Hejsan i snöyranSkrattande

Tack så mycket Nillan, har fullt upp av denna tyngdlyftning, det härdar.

Ja, stanna du hemmavid Gilla. Jäkla väglag i dag.

Stackars dig Isa, skickar mina varmaste o goaste tankar till din ledbrutna nacke och rygg. Låter verkligen inte trevligt så som du har det. Kyss

Trevligt Elpida, att maken fått upp ögonen på myset hemma. Visst är det underligt hur mycket som tycks undgå dem.

Nyss hemkommen från halsbrytande bilresa hem, halt i botten med pulversnö ovanpå. Hade en topphastighet av 50kmh, en får inte ha brått.

ska laga revben till middag i dag. Ska glöggmarineras nu och sedan ska det få dofta advent i hela huset i ett par timmarTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#4 Det lät riktigt gott det där med revbenen, sparar du lite till mig?Tungan uteGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

så klartSkrattande

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Isa, det känns som om du skulle behöva vara borta från jobbet ett tag. Din kropp protesterar med STORA bokstäver! Den skriker ut att någonting är fel. Jag känner igen alla dessa symtom, med ryggskott, nackspärr och allehanda märkliga muskelinflammationer innan jag gick i väggen och fibromyalgin/dercum bröt ut.

Var inte duktig Isa, för ingen kommer att tacka dig ändå. Lyssna på din kropp och lyssna på ditt hjärta. Vifta inte bort dessa signaler!

Puss Kyss

[GunillaR]
0

Fy fy fy så kallt det är! Fem minusgrader och vindar upp till 22 m/sek. Det gör ont i skinnet!

Isa56
0

Tack go vänner. Era tankar värmer så skönt. Kyss

Jo Gilla, Jag väntar på att papperna från sjukgymnasten ska bli färdiga, tillsammans med mina gamla utlåtande efter trafikolyckan. Så fort dom är klara så blir det rehabsamtal och förmodligen en omplacering.

Jag har redan lindrigare jobb i den mån det går på den avdelningen. Men sen sjukgymnasten vände och klämde på mig så har han antagligen irriterat en massa muskler, som nu är lite sura på mig. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

gå in på healing Isa och be om extra goa tankarKyss

Sajtvärd Tarot