Godmorgon 27/11
Godmoron allesammans 
Snö och kallt. Jaja det är ju vinter, men det kunde gott väntat lite till.
Jag har nog lyckats dra upp en inflammation i ryggen.
Det gör hiskligt ont oavsett om jag sitter, står, ligger eller går. Så det blir korta sejourer vid datorn. Besviken är jag, för det var en hel del jag skulle gjort nu i helgen, men det är vila som gäller. Kikar in och läser då och då.
Så ni får ha det så bra och var rädda om varandra.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon Isa och alla andra.
Men usch, inge roligt Isa, håller tummarna att det drar förbi snabbt..
här är det vitt och fint, hoppas det får hålla i sig,, ska iväg och handla en blomma idag, då kursen bjuder på blomtydning, ska bli väldigt spännande
sköt om er allihop..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad

God morgon!
Efter att snöandet tog paus igår kväll har det nu börjat singal lite fint igen. Passar till mitt pysslande mao
. Vaknade redan vid 7, jag som skulle ha lång sovmorgon, fortsatte genast adventsdekorera i huvudet så det var lika bra att stiga upp och ta tag i det.
Isa, blåser lite värme på onda ryggen!
Ha en fin dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godmorgon
Stackars dig Isa. Du hann kanske inte bli bra i ryggen trots allt. Ont ont ont. Puss på det onda.
Här ska oxå pyntas o grejas under dagen. Här är såå vackert, snö överallt och solen som skiner så fint, det riktigt gnistrar. Har fortfarande flickor i hela huset. De ska visst ut o rulla sig i snön nu, att de bara orkar. Fullt ös på dem halva natten och upp i ottan. Tror jag börjar få lite ont i huvudet faktiskt.
Kanske bättre att gömma sig i bastun under dagen?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God förmiddag
En ny dag nalkas och det är 17 grader kallt ! Jag har en del att göra idag Jag tar en sak i taget! Isa du får sköta om dig och jag har nu insätt att vintern har kommit för att stanna Jag hade också svårt när snön hade lagt sig och att det blev kallt men det är ju jättevackert när man tittar ut
Ha en fin lördag
Kram
Allting är möjligt
God förmiddag på er!
Isa din stackare! Ta det lungt och vila nu..blåser lite energi till det onda.
Här blir det att städa och handla och pynta till det lite inför dotterns födelsedag i morgon.
Önskar er alla en härlig dag!
Godförmiddag!
Oj oj som det har snöat inatt! Det började redan igårkväll. 50 cm ska ha kommit vid sydkusten, men jag tror inte vi har fått mer än 30 cm. Men det blir ju höga driver eftersom det är kraftig vind. Det har snöat in på min inglasade balkong genom en liten glipa i ett litet fönster, så nu blir det att sopa bort innan det smälter får då blir det blöt matta.
Jag har en märklig lust att ge mig up på promenad i dag 
Annars hade jag tänkt att jobba lite på några idéer jag fått.
Isa hjälper värme tror du? Är det så att du är allmänt spänd just nu?
Kramar 
Tack alla goa vänner här. 
Ni har kraft i era varma tankar till mig. För jag har mycket mindre ont nu än imorse.
Och mitt goda humör har kommit tillbaka.Ja helt bra är det inte, men nu kan jag åtminstone sitta bra i min fåtölj, och röra armarna. Nej det är inte ryggskottet som spökar detta sitter högre upp vid skulderbladet.
Det gick bra att köra bil, var ju tvungen att köra in och tanka, fjäska lite med gubben och köpa chokladbiskvier till honom.
Köpte en Harry boy, så nu ska vi bli miljonärer och jag sluta jobba borta. Ett par timmar kan man drömma iallafall.
Sen blev det några penslar i hobbyaffären och en liten träask till mina Tarotkort.
Får se vad jag ska smycka den med.
Men helgens arbete är reviderat till vila och lite stickning.
Städningen rymmer inte sin kos ändå.
(Nej gubben har känning av fibron i ryggen så det blir vila för oss båda.)
Hej alla!
Vi har varit till torpet och julpyntat. Det är kallt och blåser ganska så friskt så köldfaktorn blir ganska så stor/ kram
Ps Men bästa Isa-vännen … jag blåser in lite mera energier till din rygg 
Tack goa Spanaren, Kramar om
lite bättre är det, så nu kan jag röra mig och sitta bra. Men vila gäller iallafall. Vill ju bli bra.