Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1927 ggr
nillanb
0

Godmorgon Fredag 26/11

Godmorgon mina vännerGlad

Åhh så skönt att det är fredag!

Har lite att förbereda för dotterns 10-årsdag på söndag, skönt att få in lite glädje i sorgen.

Vi lever en sekund i taget, och sekunden är just nu
.- Eyvind Johnson -

Loet_old
0

God morgon

Önskar er alla trevlig fredag här på sajten.Glad

[Spanaren]
0

Hej alla!

Jag skrev en text igår som jag hoppas att ni alla läset på min blogg, för jag anser att det är en mycket viktig fråga. Skriv gärna in era kommentarer under mitt blogginlägg.

Tack för att ni ville läsa!

http://spanaren.filosoferar.se/blogg/20101126-391996-Detta-beror-mig-mycket.html

/kram

Elpida
0

God förmidda!

Tänk att här snöar det fortfarande, har gjort så i över 3 dagar nu!Glad.

Ikväll ska jag stryka mina julgardiner och pyssla lite, lääängtarSkrattande.

#2 Äntligen kan jag komma in på din blogg härifrån jobbet, vi har bytt webläsare! Jag har läst och  det är ju så otroligt viktigt det du skriver. Jag önskar verkligen jag kunde göra ngt Spanaren för jag kan inte föreställa mig hur det kännsGråterKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

# 3 Tack för att du ville läsa mina viktiga tankar. Jag hoppas att dessa ord kunde bli till en lagförändring som gjode så att det gäller för alla Kyss

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Har precis gjort ren kattens låda och sedan fick jag göra ren katten - puh! Inga problem eftersom hon älskar att bli tvättad och borstad.

Det snöar just nu och är vinter på riktigt i Malmö. Undrar om det kommer hålla i sig. Jag tror inte det.

Spanaren jag ska läsa om en stund på din blogg.

IDOL ska ju komma till Malmö ikväll. Där är bara en bit utanför där jag bor. Men jag ska inte dit. Jag kollar på TV istället.

Ha en bra dag!

Pagan
0

Hej alla goa

Hoppas du är ok Nillan. Kram på dig.

Har läst & kommenterat Spanis. VIKTIGT!!

Har tagit halva dagen ledigt, härligt!! Hoppas alla har det gott och att Ni mår bra. Idag är det äntligen fredag. Vet inte vad jag ska hitta på - Dobidoo är slut - hmm vad ska jag nu slockna till i kvällTungan ute det skulle allt Kronér veta vá att han är min slummer favorit på fredagskvällarnaSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Hej

Jag har nästan nyss kommit hem från Jul marknad. Det var riktigt roligt Mycket folk och bra stämning. Vi fick sälja bra. Allt från Tunnbröd till Lingonsylt , själv hade jag bakat drömmar och chokladsnitt. Jag är ganska trött nu, ska vila lite sen blir det älg kött och klyftpotatis till middag.

Ha en bra fredag kväll

Kram/dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Dolla, var hade ni marknaden?

Pagan
0

Mer frågor till Dolla

Hur gick det på demon igår kväll - inte alls nyfikenOskyldig

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Jag är inte heller alls nyfiken…………….Cool

Doris
0

Marknaden var i Krokom på Servicehuset Orion i deras samlingssal Karlavagnen.Den var för alla de boende och allmänheten. Vi är ett gäng tjejer som samlar pengar till en resa utomlands tillsammans. Det är mitt gamla nattgäng som jag jobbade med förut som hade ett bord tillsammans. Vi var till Turkiet i fjol.

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Är det det som ligger bakom ICA?

Det har kanske byggts sedan jag lämnade Krokom för fyra år sedan.

Doris
0

ja kan man säga men på andra sidan vägen ihop byggt med sjukhemmet.Det är en kulvert emellan.

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Ok - då är jag med Glad

Doris
0

Hej jag har skrivit i Godmorgon tråden 24 november  inne på healing i fokus om kvällen jag var på medial demo med Benny Rosenqvist

jag hoppas att det går bra att ni går dit och läser. Jag försökte länka dit men jag fick inte till det.

Kram Doris

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Jag hittar den inte.

Det hade ju varit trevligt om du hade berättat för oss härinne, speciellt som det var av intresse.