Godmorgon 24 november
Ingen som startat morgontråd än
!
Här yr snön för fulla muggar och jag bara njuter!!!! Visserligen inte roligt att köra bil men man får anpassa hastigheten efter underlaget helt enkelt!
Ikväll blir det pysselkväll på jobbet och lite försmak av julen, ska bli spännande att se om jag lyckades med Jansons. Inte min specialitet precis..!
Ha en härligt snöig dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida och alla andra 
Tänkte att idag så får någon annan göra tråden så att vi pratar i lika takt här inne på denna sajt 
#0 Bra att du låter huvudet vara med då du kör, för då har du gjort så gott du kan i vinterväglaget 
Nu ropar tomtarna från kartongen och vill ut och sprida lite julstämning i vårt hem.
Ha det/ kram
Godförmiddag!
Det har snöat hela natten och det är vitt ute. Skickar med en bild från mitt vardagsrumsfönster. Det ska hålla på att snöa ett dygn till och temperaturen ligger på några minusgrader. Barnen leker med pulka och snö på gården.
Jag ska lägga en Tarot idag men tänkte ändå ta en liten snöpromenad. Men det är kallt eftersom det är hårda vindar och minus två grader kan upplevas som minus 22 när nordanvinden ligger på.
Kängor, vanta, halsduk och mössa på!
Jag är glad att inte ha någon bil att tänka på idag!
Ha en bra dag 
Stilren bild
/kram
Fast nu töar det……..
God eftermiddag
Här snöar det lite lätt och 9 grader kallt
Ikväll ska jag på medial demo med Benny Rosenqvist i Östersund.
Ska göra lite nytta nu
Ha en fortsatt bra dag
kramar
Allting är möjligt
# 5 - Det var inte tö - det var is.
Och det är fy sjutton kallt. Hellre minus 15 grader i Jämtland än minus två grader i Malmö!
# 6 - Spännande, du måste berätta! 

Hejsan svejsan
Jojomen jag kom hem ordentligt igår kväll och även t&r idag. Jag sitter o sjunger och ser förmodligen mycket avslappnad ut.
Nästan så jag till slut tror det själv. Mer snö i natt och under dagen. Bilar överallt som står o blinkar för deras ägare haft för brått.
En helidiot med sommardäck såg jag oxå stå o spinna loss i en rondell. Samma visa varje år - inte kobstigt det är nervöst i trafiken - att vi ska behöva umgås med sådana ute på vägarna
Nå slutklagat, Sitter och ska se vad jag ska välja ur Mary kay katalogen, julklappar o lite annat som är "viktigt". Har ju inte kommit i gång med julklappar o stök ännu.
Dolla - vill verkligen höra hur det gick på demon.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
I dag har jag mist min älskade mormor
Mormor svarade inte i telefonen i morse.. Vi har tillsammans varit i hennes hem och tagit farväl. Hon har länge längtat efter morfar och i morse fick hon möta mannen hon träffade som fjortonåring igen.
#9 Kramar om och beklagar din förlust av en kär mormor 
Tack Spanis hon har varit en av de viktigaste personerna i mitt liv i stort sett har vi alltid haft daglig kontakt.
Men hon längtade efter morfar….
Godkväll allesammans 
Nillan varma kramar till dig. Det är svårt att mista någon kär anhörig. 
Här är en minus två grader. Var bättre att köra imorse när det varit under nollan på natten, trots att det snöade.
Ja Pagan ibland undrar man över folk. Var inne och handlade nyss. På löpsedeln för kvp stod där ungefär såhär: Snökaoset inatt i skåne.
Knappt tre cm snö och tidningarna vrålar kaos. Vi får ju faktiskt slabbevinter med slask, tö is och hala vägar varje vinter, härnere i skåne. Tycker det börjar bli lite missbruk av språket, så mycket överdrifter. 
Julklappar, ja det börjar väl bli dags att göra färdigt listan och koftan jag stickar och sen får jag väl handla julklappar också,
Älskar att köpa till barn och barnbarn. Jag verkligen njuter av att se deras glädje när man lyckats få tag i något de önskar sig. 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
#11 Du skulle behöva berätta lite mera om din mormor som har betytt så mycket för dig. Skriv ett hyllningstal till henne … dela det med andra eller behåll det för dig själv eller gör en fin In Memoriam av det i tidningen/ kram
Tack fina vänner

#9 Gullegumman, håller om dig!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Taaack Elpida