Godmorgon torsdag 25/11
Godmorgon allesammans
Jag önskar er en fin dag!

Godmorgon Nillan
Hoppas du mår bra och har sovit gott.
Här är fortfarande kallt och vitt, snöar fortfarande. Kan det bli en upprepning från förra vintern?? Börjar bli svårt att promenera - om man inte vill hålla sig till grusvägarna.
Hoppas alla får en trevlig torsdag, känns den inte lite magisk? Tor & jupiters dag måste ju bli kanon
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej!
Ganska så kallt och så blåser det snålt också. Nyss kommit in från hundpromenad nummer 2. Först med Odi och sedan med stövaren Alma. Ha det/ kram
Ps Nillan tänker på dig och din sorg idag också

God förmiddag!
Här snöar det oxå fortfarande - och ja - än så länge njuter jag. Minstan bara kastade sig ut i snön igår och var hur lycklig som helst! Ska köpa en snösläde till maken idag så han kan hålla henne sällskap ute…
.
Ikväll ska jag ha inredningsparty hemma och sedan ska jag och tjejerna ha lite glöggtapas
.
Önskar er en fin vit dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag
Vintern har tagit grepp om även Skåneland denna gången. Några minusgrader och lite snöande under dagen.
Idag ska jag göra det som jag inte gjorde igår. Ibland är jag tidsoptimist.
Nillan jag beklagar din sorg, men hon är nog lycklig nu när hon fått återförenas med din morfar. Men det gör ju ont när någon lämnar ett tomrom efter sig. Skickar en liten tröstekram 
Ha en bra dag - i morgon är det fredag!