Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1463 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 23 november

Hej alla!

Skulle det sitta bra med lite klokord Flört

Naturen läker 2 tredjedelar av alla sjukdomar

och talar inte illa om sina kollegor.

Hippokrates

/kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla ni andraGlad

Tack för ett utmärkt klokord!Skrattande

Nu är lilltjejen iväg till skolan och jag har bestämt mig för att jag behöver sova en stund till..så natti natti Flört

Ha det gött i snöovädret!

[Spanaren]
0

#1 Sov så sött du stora Sessa Kyss /kram

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon,,, eller förmiddag ska jag väl säga.

Sitter på jobbet och det svider i ögonen. Jag tror jag måste gå och köpa ögondroppar för det ser alltid ut som jag har supit i 3 dar när arbetsdagen är slut. Det bränner och svider som sjutton. Kanske är det så att jag dessutom skulle behöva terminalglas….men jag provar dropparna förstGlad.

#0 Spanis, tack för klokord!

#1 Nillan, hoppas du söver sött!

Ikväll blir det Astrid Lindgrenkonsert med Minstans klass, hon ska vara Madicken. Mamma ska lyssna och plåta för allt vad tygen håller förstås =)

Finaste tisdagen önskar jag er…..tänk nu är det snart advent…längtar!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag på er!

Oj som jag har sovit inatt. 100 km i timmen! Glad

Nillan, ta varje tillfälle till att sova och vila!

Vädret är som vanligt mörkt och regnigt. Nu skulle det vara mycket trevligare och ljusare med snö! Men till helgen tror jag att de ska tända träden på gården. Det är så vackert och behövs sannerligen. På alla gårdarna klädes träden här på området med lampor.

Och vad står på schemat idag? Penslar och färg ska plockas fram, om detta kan vara till någon ledtråd.

Ha en bra dag Glad

[GunillaR]
0

Snön är på väg! Till kvällen ska regnet övergå till snö, det ska frysa på och snöa ett dygn. Undrar om det gäller oss här vid Öresundskusten…..

Japp, har kollat på Danmarks väder och det säger många minustrader från midnatt och hela torsdagsdygnet samt nederbörd.

På med vantar och mössa alltså!

[Spanaren]
0

# 3 Hoppas att ögondropparna hjälper Elpida och sedan så ska du mysa från mig av att se Madicken i kväll Flört

#5 Hoppas att ni sen får uppleva en fin dag med snö, sol och minusgrader för det gör så gott långt ned i själen Glad

Pagan
0

Hej hopp - Tack spanisGlad

Hoppas du sovit gott Nillan.

Elpida, Du ska nog skaffa dig terminalglas, låter riktigt ont!! Hoppas Ni får en trevlig kväll.

Så skönt med inspiration Gilla.

Ja jösses vad det snöar. Höll på att inte komma i väg till jobbet i morse. Knädjupt! och det bara fortsätter. Det var ishalka under allt det vita med. Skrikandes Vetetusan om jag kommer hem i eftermiddag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Så nu har jag sovit en lååång stund så skönt!

Elpida du ska inte gå med svidande röda ögon skaffa termina glas!

Mysigt med Madicken!

Härligt att du sovit bra inatt Gilla!

Ta det försiktigt hem du Pagan!

[Spanaren]
0

# 7 Ta fram ett bra mantra innan du kör hem och upprepa det hela vägen/ kram

Pagan
0

Ja spanis, eller en sång, minns du denna? - Ny variant för i dag; Det är sommar o de e sol o det e koskit i hagen jag är ute o kör min bil o det känns görskönt i magen

SkrattandeSkrattandeSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#10 Så ska det låta med Pagan GladSkrattande

Doris
0

Hej

Här snöar det för fullt. Det har gjort det hela eftermiddagen. Tog en promenad, så nu är man uppfriskad. Ja det var också halt på vissa ställen så man skulle haft broddar. Just nu är det lugnt på jobb. Det blir nog mera i december då vill ju folk vara ledig. ikväll ska jag baka drömmar. På fredag ska jag och mina gamla jobbarkompisar stå på marknad i Krokom.

Ha en bra fortsättning på tisdagen

Kram / dolla

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

#12 Drömmar det låter gott Glad Står du på någon viklista Dolla? Marknad i Krokom låter underbart Flört

Isa56
0

Godkväll allesammans Skrattande

Ätit, sovit, burit lite ved och eldat lite i braskaminen. Tungan ute 

Attans vilket tråkigt väder det var imorse. Snöblask och ganska spårigt på vägen, på en del ställen. Tackar än en gång högre makter som gett mig möjligheten till en stor bil med fyrhjulsdrift. Tungan ute Jag har haft den i tre år nu, och är fortfarande lika förtjust i den. Har aldrig hänt innan, min make är mycket förvånad.Flört Inget gnäll på bilen eller över dåligt väder.

Fast nu börjar det frysa på så det där snöblasket på vägarna lär väl vara iskana imorgon, nåja jag brukar ha gott om tid på morgonen, jag kan inte stressa så tidigt. Sen brukar det inte vara mycket trafik vid halvfem på morgonen och det är skönt.

Ni får alla ha en skön kväll och ta det lugnt i trafiken.

Slår upp sida 23 i boken "I levande nuet" av Louise L. Hay och läser:

"Jag respekterar och tar hand om min kropp för att min hälsa är mycket viktig."

Det är något att tänka på för de flesta av oss, tror jag.Oskyldig

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

#14 Så skönt Isa att du kan köra tryggt Kyss

Tack för fina ledord/ kram

jagealltidglad
0

Go kväll gänget..Flört

dagen har varit fullbokad från morgon till kväller så nu är det en skön stund i soffan innan kudden kallar..

#14 vilka klocka ord du kommer med så här på kvällskvisten Skrattande

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Doris
0

#13 Hej Jo jag är tim vikarie i Krokom

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Dagens sista inlägg?

Nu vräker snön ner och temperaturen har sjunkit under nollan. Med tanke på allt regn som har kommit under dagen så vågar jag inte tänka på trafikproblemen som kommer att komma nu under natten och i morgon bitti.

Men det är vackert - så mycket ljusare helt plötsligt.

Natti!

Kyss