Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 1965 ggr
[GunillaR]
0

Behöver hjälp

jag behöver hjälp i en frågeställning och känner att jag inte själv vill lägga denna.

Någon som vill? Den kommer inte att visas upp här, utan tas via pm.

Naturligtvis lägger jag för vederbörande när det behövs.

[Spanaren]
0

Något som jag kan hjälpa till med eller …

/kram

Mads
0

#0 Jag ställer upp om det behövs.

Kram

Amor Vincit Omnia

[GunillaR]
0

Jag vill tacka både Spanaren och Mads som ville ställa upp.

Spanaren lade några kort som bekräftade något som jag egentligen visste om redan, djupt inne i mig själv.

Ibland händer det saker i livet som man bara inte begriper varför, och vad det är för mening. De händelser som man reagerar starkast för oavsett om det är positivt eller negativt, är betydelsefulla. Här var det en händelse som jag reagerade så mycket inför, att jag mådde fysiskt illa.

Men jag fick en insikt till varför och jag kan dela med mig om min insikt:

om man gör något som inte stämmer överens med vad ens hjärta vill, då kommer detta att hoppa på en och slå en på käften - förr eller senare.

Vi var två parter i denna händelse, och jag tror att jag fick erfara min del av meningen och jag hoppas att den andre parten också fick så.

För det är ju så att om vi behöver inse något så får vi uppleva händelser om och om igen, ända tills vi förstår vad vi ( vårt högre jag) egentligen ville veta.

NessaInglorion
0

Det här hade jag missat helt…

Ja Gilla, visst är det så. Man ska lyssna på sitt hjärta. Ibland går man emot det och visst sjutton blir det ett slag på käften till slut.

Skönt att du fick den hjälp och den insikt du behövde.

Kyss

"Låt själen vara fri"

[Spanaren]
0

# 3 Tack själv vännen Kyss

[Tunridan]
0

#3 "om man gör något som inte stämmer överens med vad ens hjärta vill, då kommer detta att hoppa på en och slå en på käften - förr eller senare."

Viktiga ord att ta till sig. Tack!