God morgon 21 november
Hej alla!
Vann inte i naturfototävlingen men kom ändå med bland de 20 bästa bilderna och bland proffs. Inte dåligt pinkat av en trähäst 
Här kan ni kolla in bliderna http://www.expeditionsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=378&Itemid=171
/kram
Ps Min bild finns även på min blogg

God morgon spanaren och alla vi andra…
Grattis väldigt mycke grattis Spanaren.. jag tycker det är fantastiskt dina bilder är underbara…
En bra söndag till er alla..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad

Godmorgon alla goa
Grattis Spanis!!
Nä inte alls illa pinkat.
Idag blir det en slirig tur till Gekås, snöat som attan och ingen snöröjning så långt ögat når. Det är ju bra att spara pengar men…….
Hoppas er söndag blir trevlig och vilsam
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Vad ni är gulliga tjejer och tack 

God morgon!
Här är det långt ifrån snö, duggregn och väldigt ruggigt ute! Jag beställer snö till nästa helg i stället när det är 1:a advent
. Det närmar sig med stormsteg, den där julen. Fick ett ryck och vill ha nya gardiner till matrummet, det ska vara riktiga julröda gardiner. Inte så lätt att hitta på nätet kan jag säga, om man inte vill ha panelgardiner eller klarröda förståss.. Hm, får kolla i butikerna istället, men jag kommer ju så sällan ner till stan.
.
Idag kanske jag sätter igång och målar badrummet, om spacklet torkat ordentligt vill säga!
Spanis STOOOORT GRATTIS till din placering!!!
.
Ha en skön söndag hörrni!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag denna söndag!
Det var inte många blundar jag sov inatt. Fullmånen! Hoppas det blir bättre inatt. Det är inte så väldigt mörkt idag fast det är mulet. Det verkar till och med som att solen svagt tränger igenom ett moln just nu, så hopp finnes om en promenad idag.
Grattis Spanaren! Du är en mycket duktig fotograf 
Jag får väl se vad det blir av denna lite halvtrötta dag. Det är ju inte någon idé att lägga sig på dagen för då blir det väl samma problem inatt. Det var faktiskt länge sedan jag hade problem vid fullmånen.
Jag har planerat att börja måla på en ängel idag, så får vi se vad det blir av det hela.
Ha en skön söndag!
Tack Elpida och Gilla 
Godförmiddag 
Grattis Spanis! Dina bilder är underbara 
Trött trött jättetrött i dag, sova är det nåt som går att äte eller
Somnade inte förän i morse, månen drar.. men tyvärr ringde telefonen och väckte mig.
Fjärde koppen kaffe och jag är fortfarande trött!
ha en skön söndag allesammans!
#7 Tack vännen
och hur ska du klara dig till veckan med allt? Hoppas att du mår lite bättre trots att du är trött?
/kram
#8 Ja tack det börjAR kännas något bättre
Allt blir som det är meningen att det ska vara…
kramis
# 9 Var inte för duktig nu … och du Nillan … lyssna nu på vad jag sa till dig
/kram
Go eftermiddag!
Det blev inget promenadväder som jag hade tänkt. Det blev regn istället 
Så det blev bara en tur till affären med paraply. Läste att det skulle komma hit en riktigt arktis kyla nästa vecka. Men det gäller kanske inte oss här nere i södern.
Nu ska jag dyka ner i soffan med en kriminalare. ( En bok alltså, tro inget annat) 
Godkväll i stugorna 
Grattis Spanaren 
Trött? Nja snarare slö.Sov dåligt inatt.
Kände mig konstig i humöret, och jag brukar inte reagera på månen. Men sjutton vet?
Nåja det blir tidig säng, morgonskift imorgon.
Ska visst bli neråt minus 11 grader framåt torsdag-fredag. Nåja får klä sig ordentligt.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag brukar gå in här
fungerar mycket bättre än SMHI:s rapporter. För av någon anledning så tycks alltid Skåne falla bort under begreppet "Södra Sverige". Och det är skillnad på Söderslätt och Sydsvenska Höglandet i Småland.
#14 Ja, när vi bode i Helsingborg brukade vi kolla Danmarks väder istället. Den brukar stämma bättre för oss härnere. Tack för länken 
# 15 - I somras när det var så mycket åskväder så kunde man se varje blixtnedslag i radarbilden. Det var väldigt intressant!
#16 Det kan jag tänka mig.