God morgon torsdag 18 nov
Små små flingor singlar ner över marken, en kall vind smeker min kind. Jag andas in den friska luften, låter den landa i mig och ser fram emot en skön morgonstund med varmt thé och skön musik. Tänk så lyckligt lottad jag är som får leva, andas, jobba och må bra. Tack för att jag får känna kärlek och gemenskap denna dag!
Tack moder jord för att jag får vara ditt barn!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej Elpida och alla andra 
Tar emot dina lyckoenergier och slungar ut dem i etern igen.
Moder Jord du är mig en gåva … tack/ kram
Godförmiddag!
Har sovit gott inatt också. Känner mig lite tung i huvudet av förkylningen, men tycker ändå att det känns bättre än igår, kanske lite………
Idag ska jag till köpcentret och …………. tja bara gå omkring och se om det är något som jag absolut behöver. Och naturligtvis ta en runda på ICA också. Den kan vara så att jag behöver en blomma, eller två, det vet man aldrig 
Vädret………. mulet och grått. Det verkar inte komma något från himlen i alla fall.
Ha en bra dag 
Får jag skryta lite 
Kolla in i så fall här: http://spanaren.filosoferar.se/blogg/20101118-389536-Bland-de-20-basta-fotona.html
/kram
# 3 - Grattis!
Visst får du skryta.
Men vilken bild var det som kom med? Du får gärna lägga in den här!

Grattis TS… va inne och kikade på din blogg, fina bilder allihop..
Å den du gick vidare med va fantastiskt..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Kolla in vad Pagan sa i Tarotcirkel 28 okt - 4 nov (# 34)
Vet inte vilket av mina bidrag som kom med men jag gissar på en med grått ladvirke plus en isolator på.
Återkommer med bild då tävlingen är klar. Tack vänner 
/kram

#6 nu skrattar jag gott, fick för mig du gått vidare med den som ligger på bloggens startsida, va spännande…
//jagealltidglad

#6 nu skrattar jag gott, fick för mig du gått vidare med den som ligger på bloggens startsida, va spännande…
//jagealltidglad
#8 Så kan det gå
men håll tummarna att den rätta bilden går vidare 
Hej alla!
Har varit frånvarande ett tag. Dras med en kraftig inflammation i axeln så jag har varit tvungen att hålla mig borta från datorn ett tag.
Åkte till akuten för en vecka sedan så nu äter jag tre olika sorters piller… Börjar kännas bättre nu i alla fall. 
Hur har ni det?

"Låt själen vara fri"

GRATTIS till Spanaren!!!! Klart du ska vinna en kamera, ingen förtjänar väl det mer än du just nu!!!!! Håller allt som går att håll för dig
.
#10 Kul att se dig igen Nessan, inte så kul med axeln däremot. Hoppas det släpper snart!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#11 Tack och tack för att du tror på mig och min bild 
#11 Tack Elpida! Har saknat er! 
"Låt själen vara fri"
Godkväll allesamman
Grattis goa Spanis

Hej Nessa kul att se dig igen
blåser lite energier till din onda axel.
Välkommen tillbaka Nessan. Vad är det för inflammation du har fått?
Inget som sjukgymnasten kan hjälpa med?

Godkväll på er
Här var ju rena rama julafton i dag. Först Elpidas mysiga morgonord, tack Elpida. Nessan åter hos oss (blåsser på det onda) och Spanis som är med i topp 20.
Så himla häftigt spanis, nu håller vi alla tummarna. Det är ju stort att vara med bland de 20 så redan där har du ju en vinst tycker jag. Jo jag minns tarotcirkeln sist, extra häftigt måste jag säga
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God kväll
Grattis Spanaren till att vara bland de 20 bästa
Jag håller också tummarna att du vinner!
ha en fortsatt bra kväll
dolla
Allting är möjligt
Tack Dolla och Pagan
/kram
#15 Det är en inflammation som jag dragits med i 7 år. Den har aldrig riktigt fått läka ut eftersom alla säger att jag ska träna. Det gör jag så gärna men eftersom den är inflammerad så blir det värre när jag tränar.
Nu ska jag äta tabletter i tre veckor så att jag VET att den försvinner så att jag kan börja träna igen. 
Har varit hos sjukgymnaster, naprapater, kiropraktorer och akupunktörer samt massageterapeuter. Börjar bli liiiite trött på allt nu. 
#14 Tack goa Nillan!
"Låt själen vara fri"
Jag har några mycket enkla rörelser som jag fick av en sjukgymnast, och som gav resultat redan efter en vecka. Jag kan kopiera dem och skicka över dem till dig om du vill!
#20 Gulligt Gilla men jag har också ett träningsprogram jag fick av min sjukgymnast som jag ska börja med när inflammationen lagt sig.
Tack ändå! 
"Låt själen vara fri"
Det låter jättebra.
Jag blev bara så förvånad att dessa enkla rörelser kunde få igång min frusna axel som jag var totalt oförmögen att röra. Att det kunde vara så enklet. Nu kan jag göra precis alla rörelser med vänster arm som jag kan med höger.
#22 Härligt! 
Ja, jag har ju inte diagnosen frozen shoulder utan inflammation i ledfästen, senfästen och muskelfästen…
Urk…
"Låt själen vara fri"
Det var just det jag hade. Men jag gick nog för länge och trodde det skulle gå över av sig själv och till slut så kunde jag inte alls röra axeln.
#24 Usch då det låter inte bra. Skönt att övningarna hjälpte i alla fall. 
"Låt själen vara fri"
Och så ska man inte gå för länge med sådant………….
Definitivt inte!
"Låt själen vara fri"