Godmorgon 19/11
Godmorgon allesammans 
Mörkt ute än så länge. Regnar litegrann, får se hur det blir senare.
Undrar hur Nillan mår idag? Förhoppningsvis bra. 
Sitter med en bok som heter "I levande livet" av Louise L. Hay.
365 inspirende tankar för varje dag.
Här kommer en.
"Ju mer jag älskar mig själv, desto yngre blir jag."
Får se om jag är friskare, yngre och om möjligt gladare om ett år än vad jag är nu.
Ha en skön fredag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Go morgon Isa och vilken fin tanke… hoppas alla tar till sig den och börjar älska sig ännu mer…
här är blåser det som bara tusan.. hoppas jag kan hålla mig på vägen 
Idag är en speciel dag… idag börjar jag min resa mot att växa ännu mer…
en bra dag till oss allihop..
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Hej tjejer och alla andra som trippar in idag.
#0 Isa den boken vill jag ha
banne mig så fina ord att ta till sig och tack för dem 
Vet ni att jag har läst att om man älskar sig själv och sitt inre så ser man också yngre ut. Så det var verkligen sanna ord Isa 
En underbar och soligt kall vinterdag hos mig/ kram

Godmorgon alla goa
Har tagit liten sovmorgon idag, ska iväg till jobbet om en liten stund. Tack Isa, idag ska jag älska mig själv mer än någonsin. kanske påsarna under ögonen försvinner
Det är oxå en skön tanke Jage, den ska jag oxå anamma under dagen.
Idag är det krispigt och kallt. En svag solglimt som kanske orkar ösa på mer under dagen.
Nillan finns även i mina tankar och jag hoppas allt går bra. kramis till dig Nillan
Ha en riktigt skön fredag!!!! Vi syns i kväll
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Hej hej!!
Sååå mycket att göra här på jobbet så jag får läsa imorgon, (Zumba ikväll och sedan bio - hemma typ 00.00 inatt..)
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ps Nillan hoppas att du är lite mindre groggy idag
Kul om det äntligen har lyckats för dig
/kram
God förmiddag alla finingar!
Tack för härliga ord Isa, de behövs. 
Sitter på jobbet och laddar inför helgen som kommer att bli oerhört lugn. Ska vila ordentligt och hjälpa kroppen på traven så att inflammationen kan ge med sig.
De som vill och har tid får gärna skicka lite goda energier till min högra axel. 
Ha en fantastisk fredag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
God förmiddag!
Det är mörkt och mulet. Det kommer nederbörd i form av snö och regn. Temperaturen är ett par plusgrader. "Mysigt"
Får se vad jag gör idag. Hade tänkt måla en ängel, så varför inte? annars blir det nog ganska lugnt här.
Ha en trevlig fredag och glöm inte mys ikväll!

Godmorgon allesammans
Fortfarande groggy av medicineringen..lilltjejen hemma med halsfluss och magsjuka
39,2 i temp..så vi bara vilar.
ha en fin dag!
Godmorgon!
Lyckas inte hitta tid för självreflektion i planeringen, då blir jag lika tacksam varje gång jag klickar in på länken för Osho Zen Tarot som någon delade med sig för ett tag sen.
Det är mycket på jobbet nu med nya projekt som ska startas och att försöka söka projekt pengar, övervägning om hur man gör för att inte konkurera med andra och hur man ska göra när väl projektpengarna kommer in.