Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1868 ggr
[GunillaR]
0

Godmorgon 16 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu blev ni väl allt paffa - igen.

Detta får absolut inte bli en vana. Jag hittar inte klockan på datorn så någon eller något har väl snott den.

Jag har varit mycket tankfull hela måndagen, men vissa aha-upplevelser har jag ändå haft.

Jag älskar att sitta här i natten och bara vara……….

Lugnt och skönt, Om en stund ska jag gå in och lägga mig.

Vi ses när vi slagit upp våra blå, bruna, gröna och allt däremellan.

Chao!

nillanb
0

Godmorgon allesammansGlad

Nu har jag slagit upp mina blå!Flört

I dag är det en del förberedelser inför operationen i morgon.

Önskar er alla en fin dag!

Isa56
0

Godmorgon Gilla, Nillan och alla andra. Skrattande

Nu har mina grå också öppnat upp för världen. Har lyckats sova någon timmer mer än vanligt, skönt.

Att du varit tankfull Gilla, det förstår jag. 

En ljuvlig dam på en ljuvlig tavla. Tungan ute Den utstrålar sol, värme och avkoppling.

Nillan ska hålla tummen för digimorgon.

Ha en skön tisdag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God morgon flickor!

Visst är det skönt när man känner det där lugnet och friden man kan uppleva på nätterna och tankarna kan vandra omkring fritt.

Jag är så trött på kvällarna, lade mig med minstan och somnade bums. Efter en halvtimme väcker hon mig och säger att hon måste på toa…fortfarande rätt pigg. Gick upp med henne igen och lade mig…somnade som en stock. När jag kom ner var maken redo för att gå och lägga sig, det var bara att krypa ner i sin egen säng..och somnade gjorde jag!!!

Kvällen ska tillägnas mitt badrum, annars händer inte så mycket.

#1 Hoppas det går bra för dig nillan ..äsch, det är klart att det gör!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Det var svårt att komma in här idag Rynkar på näsan. Hade stora problem igårkväll också. Rynkar på näsan

Idag blir det målning.

Känner det nu som om jag ville sova och vakna till mars. Har sovit som en stock inatt och drömt mycket märkliga drömmar, och stundtals väldigt otäcka. Inga mardrömmar, men otäcka.

Jag drömde att jorden invaderades av främmande varelser och att vissa av dem var riktigt otäcka.

Jag tror att jag har en del att reda upp just nu med mig själv, något som kommer upp till ytan. Jag mår skit idag, om jag ska vara ärlig. Och det är händelsen i söndags som är anledningen. Kanske det var menat att hända just för att detta skulle kunna komma upp till ytan.

Tur att jag har mitt måleri, för annars vete sjutton ……..

Nillan, hoppas det går bra på OP!

Kram på era alla! Glad

[Spanaren]
0

Hej alla!

Seegt i fokus nu skojar ni väl Skrikandes så irriterande surt när det går seegt att komma in här.

Ljuvlig dag med sol och det blir allt kallare eftersom. Just nu är det minus 12,3 grader och en härlig vit snö och en sol som snart säger tack för idag. Det gör jag också Flört /kram

Ps Lycka till igen Nillan Kyss

Ds Vad hände i söndags Gilla?

nillanb
0

Fyyyy så svårt det är att komma in på iFokus!!!

Ja Gilla vad har hänt?

Tack tjejerKyss

[GunillaR]
0

I söndags hände det att jag blev blåst på en målning. Det var en beställning på en gudinna, som vederbörande inte hämtade ut på posten eller betalade. Därför skickade jag några mail till henne och undrade varför hon inte hade hämtat ut tavlan eller betalt den. Det hade då gått 15 dagar sedan jag skickade tavlan.

Vederbörande blev förbannad på att jag skickade påminnelsemail och undrade, så hon ville inte ha tavlan mer och skulle returnera den.

Det var vad som hände i söndags och jag mår fruktansvärt dåligt av detta. Dels för att jag blev blåst på pengarna och dels på det nonchalanta beteendet från beställarens sida plus att hon öppet hotade mig på min sajt med att förstöra mitt rykte genom att publicera mina mail till henne (som var 4-5 sammanlagt)

Därför mår jag dåligt.

Jag vet inte om jag ska vara arg på mig själv eller på beställaren.

Pagan
0

Godagens på er

Ja här är seeegt sooom siiiirap!

Oj Nillan det låter som viktiga saker det. Äntligen händer det grejer. Så härligt.

Gilla låt inte detta uppta all din energi, det blir ont överallt av sånt där. Skriv ned på ett papper vad du skulle velat ha sagt och bränn det samtidigt som du gör dig av med denna energi. Kram på dig. Faktiskt har jag oxå saker jag skulle behöva bränna så där… så lätt det är att råda andra vaFlört

Tänk va Elpida hur skönt det är att sova. Ibland skulle man nog kunna sova stående och ibland så ligger man kvar i soffan o ser slutet på en urtrist film för att få lida av sömnbrist dagen därpå. Vi är lustiga varelser vi.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

#7 Hmm Gilla, trist att det finns sådana människor. Men allvarligt talat förtjänar hon inte all den energi du lägger på henne. Gör som Pagan säger, skriv ner alla känslor och synpunkter, låt dig rasa ett tag, och bränn sedan upp det!  Det är aldrig roligt att bli påhoppad och hotad - men hon lär ju inte göra dig särskilt stor skada..om du inte låter henne göra det.

Åh Gilla, jag hoppas du mår bättre snart. Skickar lite ljusa energier till dig!

"Du har alltid två val"

[Spanaren]
0

#7 Bra svar du fick av Pagan och Elpida Flört /kram

Ps Spär inte på med något mera krut till ditt onda Kyss

nillanb
0

Nej så tråkigt Gilla!

lyd råden från Pagan och Elpida…jag sänder dig lite ljusa energierKyss

[GunillaR]
0

Ni är så kloka! Visst ska jag skriva och bränna. Detta finns ju i Wicca, klart och tydligt beskrivet.

Varför lyssnar man aldrig själv på de råd man ger till andra Skäms

Nu tycks det fungera igen härinne! Det var kanske en ko på linjen Cool

Ha en skön kväll alla goingar Kyss

[GunillaR]
0

Jag kan berätta den mycket glada nyheten att gudinnan fått ett nytt hem där hon är varmt välkommen, och där det känns mycket mycket bättre att skicka henne till.

SkrattandeSkrattandeSkrattande

nillanb
0

Yes!!! Härligt GillaSkrattande

Elpida
0

#13 Vad skönt Gilla, då är hon inte på avvägar längre Flört

"Du har alltid två val"

Elpida
0

#13 Vad skönt Gilla, då är hon inte på avvägar längre Flört

"Du har alltid två val"

Pagan
0

ahhh, katarsis!! Gilla. me like mycket!! Nu ska jag snart nana kudden ska bara….Tungan ute hundra gerejer till

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot