Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3466 ggr
nillanb
0

Godmorgon måndag 15/11

Godmorgon mina vänner välkomna till en ny vecka Glad

Här vaknade jag upp till ett mörkt, regnigt Borås…

Morgon promenaden med Svea är avklarad och jag dricker mitt kaffe strax ska jag väcka lilltjejen.

Jag önskar er en glädjefylld dagKyss

Vem skulle försöka flyga med
sparvens små vingar
när han givits örnens mäktiga kraft ?

- A Course in Miracles

Doris
0

God morgon och god natt

Jag har vakat i natt så jag tittar in lite innan sänggåendet

Ha en bra måndag

dolla

Allting är möjligt

nillanb
0

#1 Sov så gott DollaGlad

Elpida
0

God morgon flickor!

En väldigt blåsig, mörk och regnig morgon mötte mig. Det verkar vara gängse vädret i södra Sverige idag.

Jag ska nog gå till vår naprapat vi har på jobbet och be han knäcka till nacken och ryggen, det brukar vara så skönt efteråt, hoppas bara han är här idag!

Ha en finfin måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

jagealltidglad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla solstrålar Skrattande

Ny dag ny vecka nya utmaningar

me like…

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Isa56
0

Godmorgon vänner Skrattande

Här det uppehåll, men mulet och blåsigt. Eftermiddagsskift denna vecka. Obestämd Skönt slippa väckarklockan i ottan, men lite trist att jobba hela kvällen.

Ha en skön måndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Solen strålar ute, men själv är det ganska mörkt i mitt sinne i dag. Händelsen igår var inte trevlig.

Jag ska klippa mitt hår nu och sedan får jag se vad jag gör av dagen.

Ha en bra dag!

Kramar Glad

Isa56
0

#6 Visualisera att dina mörka tankar sitter i topparna och blir avklippta med håret. Flört

[GunillaR]
0

# 7 - Ja det var sannerligen ett bra förslag. Jag känner mig helt nedtyngd. Det ska jag göra. Plockar fram saxen nu!

[GunillaR]
0

Nu är hårtopparna borta!

Det känns bra Glad

Elpida
0

Har nu varit och knäckt till mig. Skönt? Nä, jag hatar verkligen att göra det! Bättre? Lite har det kanske släppt men det är marginellt!! Tur jag ska köra pilates ikväll, hoppas några upp- och nedrullningar släpper av lite!

Gilla, vilket bra tips du fick! Skönt att du klippte till de mörka tankarna ;-)(både bildligt och bokstavligt)

Idag har det varit ljust i ca…..en halvtimme med några glimtar åt gången - underbar månad den här november. Tur att nästa vecka är lite roligare!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Tjena på er

Dagens arbete, långpromenad, matinköp avklarade. Nu ska jag bara fixa till lite köttbullar med gräddsås o lingon, äta och kanske ta mig en lur….elller tvåFlört

Inget vidare Elpida, visualiserar lite gul färg som rinner ned längs din nacke, skuldror och rygg. Så där varmt o gott så du blir alldeles avslappnad du vet. Kram

Ja du Gilla, vissa människors beteende är ju Skrikandes och riktigt skittrist att få uppleva. Hoppas du fått sova iallafall.

Här är samma väder, tre nyanser av grått och ett stänk svartFlört sammanfattat med skitväder!! Tur man är en glad jävel iallafall.

Dagens gåta: varför har en struts så långa ben??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 11 - För att det är så långt till marken SkrattandeFlört

Jodå Pagan jag har sovit men har drömt jättekonstigt. Skriver om det i speciell tråd istället.

[stblues35]
0

Goder kvälls på er! Hoppas ni har haft en fin dag och att ni får en underbar vecka:) Jag drar till Bollnäs 4 dagar igen för kurs!:)

Pagan
0

Precis Gilla, h*n måste ju nå hela vägenSkrattande

Ha det trevligt på kursen stblues, hoppas att du får uppleva många trevligheter och insupa många kunskaper.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Hej alla!

Nyss ätit palt och det var så gott Tungan ute /kram

[stblues35]
0

Det hoppas jag med Pagan:)

Och jag glömde skriva upp det så sambon blidde lite förvånad över att jag skulle bort! Ajaj säger jag…

[GunillaR]
0

Oj oj oj vad det var segt här på forumet. Jag har inte kommit förrän nu, har försökt i timmar!

Nu tar jag en bok och sätter mig i soffan.

Nattinatt!

Isa56
0

Hej och godnatt Skrattande

Kikar in och läser ikapp, det ni sysslat med, medans jag jobbat. Skrattande

Hoppas du är gladare nu Gilla. Kyss

Sov gott.

Kram Isa