Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3323 ggr
[GunillaR]
0

Lördag 13 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon eller rättare sagt godnatt, säger nattugglan.

Men nu ska jag gå in och lägga mig. Sitter och gäspar så att jag nästan sväljer bildskärmen, he he,

Hoppas det blir regnfritt och blåstfritt, så att det kan bli en promenad. Jag älskar att promenera höst, vinter och vår.

I dag ska jag måla något nytt, har inte riktigt bestämt än. Jag är ju klar med Morgaine. Foto ska tas när det blir ljust. Sedan måste jag göra något helt annat.

Vi ses när vi slagit upp de blå, bruna eller gröna (förhoppningsvis inte röda)

Skrattande

Konstärinnan som målat denna förtjusande bild heter Birgitta Lindeblad.

nillanb
0

Godmorgon Gilla och alla andraGlad

Det ska bli spännande att få möta Morgaine!Glad

Sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart, ute regnar det och är riktigt trist. Men inne så har jag tänt några ljus och här Snatam Kaurs härliga röst i bakgrunden, har avslutat ett litet yoga pass och en meditation så nu ska frukosten smaka gott.

Om en stund kommer mina små prinsessor och ska stanna över natten så mysigt så.

Jag önskar er alla en härlig lördag!

jagealltidglad
0

God morgon Gilla, vilken härlig bild Birgitta målat..

Och god morgon alla syber vänner..

vad händer idag mån tro, själv ska jag iväg med dottern en sväng sen bär det av till bror på middag..

känns som denna lördag kommer landa härligt i magen med mycket skön energi..

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Isa56
0

Godmorgon Gilla, Nillan Jage… och alla andra Skrattande

En riktigt mysig bild Gilla. Tungan ute Sådär vill man ha det på hösten.

Solen börjar kika upp över trädtopparna. Skrattande Känns skönt. Snart ska jag in och handla lite bullar, sen blir det ett besök hos dotra för fika och snack om allt möjligt. Ja klart att jag ska gosa med barnbarnen också.

I eftermiddag blir det tvätt och lite annat plock.

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God morgon!

Måste säga att jag blev lite imponerad när jag såg att Gilla gjort morgontråden - tänkte du var uppe tidigt idagFlört. ..

Nillan, vad du är duktig som kör yoga och meditation när du stiger upp, själv kastade jag mig över frukosten. Övervägde att ta en långpromenad direkt men det tar ju lite tid för min kropp att komma igång så jag skippade det.

Idag ska vi kolla in Media-linjerna med vår 15-åring, hoppas hon gillar skolan för hon vill verkligen gå det programmet!

Ha en underbar lördag

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Howliten
0

God morgon allihop! Skrattande Soligt men blåsigt här på Skånes östkust. Jag hoppas du har i alla fall solen hos dig Gilla så du kan ta din promenad utan att behöva huka dig eller stuka dig för vinden.

Nillanb - Morgonträning med yoga o meditation. Låter underbart!Skrattande

Själv ska jag städa i hundranitti så det blir avklarat. Maken tar vår affär idag så det blev jag som fick städa. Och det gillar jag efter en vecka i affären. Jordande.

Sen ska jag träna o träna o träna. Slarvat lite den här veckan. Skäms

Tidig men god middag och sedan ska vi iväg o bowla till kvällen.

Sedan har jag plockat fram mina garner häromdagen och ska kika lite mer på dem också om jag hinner. Hittat en del mönster på nätet. Det kliar i fingrarna må ni tro… Tungan ute 

Ha en riktigt go helg

Sanne

Jag är glad. Är du?

Pagan
0

Godmorgon

Har slagit upp de gröna och ser samma regn o gråtrista nyanser som igår. Blir nog lite ändrade planer för mig i dag då. Hoppas vi kan bevara solen i vårt sinne iallafall en sådan här dag. kram på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

Hej!

Bloggen tog så mycket av min tid idag så jag ropar bara ett käckt hejdå Tungan ute /kram

Ps Nu är Orakelboken beställd och inte heller behövde jag vänta så länge på bevakningslistan Glad

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Ja för att kunna vara först någon gång här så är det ju bäst att jag skriver innan jag går och lägger mig, ni morgonpigga Tungan ute

Solen skiner och det verkar bli en fin dag, inte heller alltför kallt. Så en promenad blir det i eftermiddag.

Just nu ska jag bara slappa lite, läsa bok och slappa ännu mera. Sen får jag se vart näsan pekar.

Ha en bra dag!

Morgaine kommer i en speciell tråd.

Kramen!

Doris
0

God eftermiddag/kväll

Jag var uppe på morgonen men la mig igen och sov till kl 13 jag ska sitta extravak i natt jobbar 22 till 08. Jag har tittat på film i eftermiddag Samtal med Gud av Neale Walsch. Den var bra! Jag har läst boken för länge sedan.

Ha en bra lördagkväll

kram/dolla

Allting är möjligt

Pagan
0

Den titeln känner jag igen Dolla. Ska kolla upp den.

Sajtvärd Tarot

Doris
0

#10 Pagan den finns på dcon.com för 39kr + frakt 29 kr

Allting är möjligt

Pagan
0

tackelitack för tipsetGlad

Sajtvärd Tarot