Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1710 ggr
Isa56
0

Godmorgon 14/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Uppehåll, mulet, men skönt ute.

Idag blir det en tur in till min pappa, med en kartong choklad. Det brukar vara uppskattat. Tungan ute Kanske jag målar lite, började på en grej igår, men är inte alls nöjd.Penslarna vill inte som jag, det lever sitt eget liv.Förvånad Jag får konstiga knyckar på handleden. Så jag kanske ska måla rent abstrakta saker istället för att försöka få det att likna något.Flört

Ha en skön söndag. Lite sommarblomster såhär i höstrusket.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Hej Isa!

Jag var på väg in hit för att göra morgontråden men du hann före *gapskratt*.

Kallt hos mig så det gäller att pälsa på sig *ler*.

Isa lämna tankarna någonstans och låt bara pennan eller penseln få leta sig sin egen väg. Visa gärna upp ditt fina resultat sen Flört

Ha en bra söndag/kram

nillanb
0

Godmorgon på er alla godingarGlad

Tre fina flickor har hjälpt till att laga pannkakor till pappa/morfars frukorstSkrattande

önskar er en finfin dag!

jagealltidglad
0

God morgon Isa, Spanaren och alla vi andra…

Första natten på länge som jag sov i ett streck till 8, va länge sen det hände, så jag känner mig sååå utvilad och laddad till tänderna idag Skrattande

Ska iväg till svägerskan idag och avlägga några timmar med henne..

I går var det en händelserik dag som jag idag ska försöka smälta och låta få till mig vad egentligen allt betydde.. spännande…

skön söndag till alla…

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Pagan
0

Godmorgon alla sköna

Har oxå sovit som en stock från det jag lade huvudet på kudden tills jag vaknade för ett par timmar sedan helt underbart. Här är blött och snön har smält bort. Hunden var lerig upp till magen när vi kom hem. Kaffet smakar just nu ljuvligt och en brasa sprakar i kakelugnen. Detta blir en bra söndag.

Måla efter intuitionen Isa, skit i "verkligheten" vill oxå se resultatet sedan.

Ha det riktigt gott i dag. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[stblues35]
0

Morrn morrn på er..ha en fin och skön söndag!:) Idag blir det en racertur till Ånge:)

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag kom inte isäng förrän klockan var över två inatt. Satt och letade efter förlagor till mitt tänkta nästa projekt.

Vädret i Malmö är mulet och lite småregnigt, det är "blött i luften".

Idag känner jag för att måla något, får se vad det blir.

Ha en skön söndag!Glad

Pagan
0

Nu knyter jag ihop påsen och sätter mig framför en annan skärm - TV:nFlört Rizzoli ska strax ta nappatag i skurkarna på 9.an. Hoppas Ni sover gott och har fått laddat batterierna inför en ny vecka. Kram o sov så gott.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#7 Detsamma till dig vännen

Kram Flört

Elpida
0

Men vad spännande Isa, då får vi se vad hande styr dig till på duken =) Självklart vill vi se ditt alster när du är klar! Målar du olja, akvarell…vad målar du i? ;_)

Maken fick frukost på sängen igår och blev ägare till ett par vattentäta walkingskor, så mycket som han promenerat på sistone och med den halkiga vintern som kommer blev han jätteglad =).

Masserade dotterns mage när hon skulle somna och sedan tog jag makens fötter, idag skulle jag själv behöva någon som löste upp nacken och axlarna =(.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

#9 Haha jo något kludd blir det ju. Jag har ju precis börjat med att måla lite i akvarell. Flört Dom där undersköna gudinnorna som Gilla målar är ju en dröm för mig.Tungan ute Så det blir väldigt enkla motiv än så länge.

Ja Elpida, det där känner jag igen, man sitter och masserar gubben en timme. Och ja uppskattning får man, men ingen massage i retur. Så jag har slutat med det. Vi får massera varandra i tankarna, det kanske hjälper. Flört