Vägledning från runorna
Mina runor står till ert förfogande idag. Har du en specifik fråga där du behöver runornas vädledning så är detta den magiska söndag du väntat på. Välj svar här i tråden eller via pm.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

jag har skickat ett PM till dig Pagan 
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad

#1 Jajamensan
Har fått frågan - från en annan medlem - om det går bra att ställa vilka frågor som helst eller bara av arten som får ja - eller nej svar. Runorna är som tarotkorten - det går bra att fråga alla olika sorters frågor - fast helst utom var och när frågor - om jag får välja
Sajtvärd Tarot
Jag skickar ett pm Pagan, saken kan inte tas upp "offentligt"
Hemkommen från "pappsen" som var pigg idag. Kan inte motstå att fråga dig Pagan.
Vad händer om jag tackar ja till erbjudandet jag förmodligen kommer att få på jobbet?
Tack på förhand.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

ISA:
Du fick Ödesgudinnorna Urd, verdandi och skulds specifika runa - det som sker är ödesbestämt. Allvar och ansvar. Konsekvenser av tidigare handlande. Denna står även för initiering av något slag. Det kan ju stämma med din fråga. Något nytt ska du få inblick i. Utmaningar och en del svårigheter möter du på vägen. Runan indikerar också att du får vänta på denna förändring längre än du trott och att du får ha tålamod. Kanske inte det roligaste svaret Isa. Kanske ska vi fråga runorna igen då du fått definitivt besked från arbetsgivaren? Kram
Sajtvärd Tarot

ja ha, va det här jag skulle lägga frågan, fattade inte det, jag som bombade dig med PM 
men här kommer den igen
"Hur kommer det gå med flytten"
//jagealltidglad
#7 Tack vännen
Ja tålamod är inte min starka sida. Allt ska ske på stört, helst innan med.
Jag återkommer när jag fått besked, du lär inte missa det. Hehe 
Kram
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Jage:
Du har fått gudarnas runa - den står för gudomligt ingripande. Således kanske inte riktigt vad du hade planerat från början. Du kommer få ett klargörande inom kort som förändrar dina planer. Runan talar om att du ska lyssna på ett gott råd du får från en vis person. Runan säger att du är själv en klok och insiktsfull person men i detta ska du vara lyhörd för annars missar du något mycket viktigt.
Jag drog en extra runa för vägledning och då fick du gudarnas speciella gåva. Den står för balans och jämvikt. Det du ger det får du också åter, fast i större mängd. Något mycket glädjande och positivt är på gång.
Sajtvärd Tarot

Jag har pm:at en fråga till dig Pagan
/Lena10

#11 o 13
denna visa person väntar jag gladerligen på 
Nej inte över vatten, men… ska först fråga, vad fick dig att fråga?
//jagealltidglad

aha.. du har helt rätt det har med vatten att göra dock inte över utan nära vatten..
va roligt att du såg det 
//jagealltidglad

Pagan, det tycker jag absolut du ska göra.. 
//jagealltidglad