Godmorgon Pagan och alla andra!
Även här är det grått och trist, massor av ärenden att uträtta under dagen, men kvällen är bokad för familjemys!
Önskar er alla en skön fredag

God förmiddag!
Vilken skön kisse!!! :D
Detta fuktiga vädret sitter rätt fint i leder och muskler för tillfället och nu önskar jag mig lite klarare väder! Massor att göra på jobbet, mycket att pyssla med hemma och alldeles för lite iFokus känns det som. Blir lite irreterad över att jag inte hinner pyssla med övningar och sådant som JAG vill. Ikväll ska jag helt sonika TA mig tid…efter att vi ätit lite gott och myst med 15-åringen som varit i stan hos pappa hela veckan…=)
#1 Hoppas foten har blivit bättre Nillan!
Stora kramen!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag.
Fy sjutton vilket väder det var igårkväll och en bit in på natten. Mycket hårda vindar och kraftigt regn, huga! Nu verkar det ha lugnat sig lite, tack o lov.
Idag blir det lite inköp av förnödenheter och sedan blir det målning. Blir det uppehållsväder så blir det också en promenad, hade jag tänkt.
Ha en skön dag med mys till kvällen. Det kan behövas i detta ruskväder!

Sicken söt kisse och njuta ska jag göra Pagan och efter lite skurning och sådant som behövs ibland *gapskratt*
Elpida är du som jag … extra väderkänslig?
Lågtryck förvärrar värken i lederna. Värk i mina knän … då blir det blåst.
Där och emellan så försöker jag mig på att vara glad och pigg 
/kram
#2 Mmm så mysigt att ha privat tid med sin tonåringen
jätteviktigt!
Ibland blir det för mycket med allt runt om så jag förstår att du måste få lov att ta dig tid till att göra ngt för bara dig!
Foten är ok bara jag inte rör den fel!, hinner inte bry mig om den nu har massor av annat att tänka på
.
God morgon
Vilket härligt kort Pagan
Här snöar det nu. 6- grader . Idag ska jag ta dagen som den kommer , det blir nog inomhus för det är ju inget bra väder precis. Ska baka kanske!
Ha en bra fredag alla
kram /dolla
Allting är möjligt
Hörde precis på väderrapporten att det kommer in ett nytt oväder nu från väster, så det blir storm idag också. Men igår kom det från öster, omväxling förnöjer………
Jo, man kan öppna fönstret och låta dammet fara ut, så slipper man dammsuga.
Godkväll i stugorna 
Vilken söt katt Pagan.
Oj vad sömnig jag är idag. Skulle ta en tupplur på en halvtimme, sov som en stock i två timmar och har inte vaknat riktigt än.
Minns inte vad jag drömde men var duktigt sur på maken när jag vaknade. Fick verkligen tänka på att han inte gjort något. 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Har precis stigit upp ur ett varmt bad med bok
. Åt alldeles för mycket, för sent och fel mat vid lunchen vilket magkatarren påminner mig om.
. Pagan, kan du sätta dig och måla min mage i gult igen så kanske jag kunde ta ett glas vin ikväll
.
Borde sätta mig och göra en läggning på tarotkursen men känner mig inte riktigt i balans, sorry Gilla men det får vänta till imorgon
.
#11 Isa, gå nu inte för hårt åt maken, ge honom bara så där lagom dåligt samvete så att han gottgör dig…för din dröm…
Ha en fortsatt trevlig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Elpida, jag kan komma med färg och penslar ! 
#12 Jag vill nog inte bråka alls med honom. För han bjöd på fläskfile med berniasesås och svamp till middag när jag kom från jobb.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻