God morgon Pagan och alla andra
vilken härligt bild du lagt upp.. sommar i sinnet 
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Pagan
nu öppnades mina sinnen ännu mera med denna vackra blomma som du har satt in till oss alla och tack för det 
Jag e alltid glad hej på dig och du kunde vara min namne *fniss*
Vräkt ned snö och det snöar än men livet är kul trots det/ Hej!
Godförmiddag!
Oj vilken vacker bild Pagan! Det kan behövas lite färger nu när novembermörkret sänker sig över oss.
Jag vaknade alldeles för tidigt i morse och kunde inte somna om. Har mycket att göra idag, kanske var det därför. Tvättning plus en massa annat.
Men det ser ganska ljust ut på himmeln i alla fall, inga tunga regnskyar.
Det är bara att spotta i nävarna och ta sig an dagens sysslor.
Ha en bra dag, hoppas det inte snöar på er alltför mycket.
God efftermiddag på er!
Jag hoppas ni haft en bra dag! har har det ena mötet efter det andra avläst varandra! Pust äntligen hemma och slappa lite med en kopp kaffe och lite mys med lilltjejen.
Ha en riktigt fin kväll alla vackra själar

Trevligt att Ni tyckte om bilden jag lade in. Kände att den fick stå för "pratandet" i morse
en bild säger mer än…
Nu är det redan eftermiddag, dagen rusade i 100 knyck. kalops står o puttrar på spisen och väntar bara på att siste "man" ska infinna sig så jag får äta!! Är vrålhungrig.
Jasså Nillan fullt upp med möten hoppas de var produktiva. Hur står det till med fossingen idag??
Ha en god kväll på er allihop.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Åhhhh kalops!!!!
Det var längesedan, smaskens!
Godkväll allesammans. 
Sist men inte minst
kommer "lilla jag" inramlandes. Idag har det blivit jobb, mat och en välbehövlig tupplur.Just nu är min make på väg in till affären rejält sur. Han köpte ett paket korv igår den 10/11, idag när han ska ta av den ser han att bäst före datum är den 8/11.
Så nu är han på väg in för att än en gång klaga. Man får ju inte sälja mat som gått ut i datum. Det är ju tyvärr inte första gången det händer.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Mmm så gott med kalopps!
Det var ett tag sedan..det är en favorit här hemma!, passar alltid på att laga mycket av det utmärkt till mat lådor
Fyyy för gammal mat!!! attans så sur man blir när det händer!
Fossingen funkar fint i rätt läge
gäller att ha den så.
Wow vilken dag det har varit utvecklingssamtal på dotterns nya skola
, VCT med sjuk dotter, ny operationstid i brevlådan redan på onsdag och så ringde de från Vidarkliniken och jag ska dit den 12 januari på 3 veckor!!
Pust det blev mycket att tänka på!, det är ju inte precis poppis hemma att morsan är borta
för det är de inte vana vid…inte jag heller!
Men vad jag ser fram emot Vidarkliniken
Låter skönt Nillan. Kram från mig med.
Fortsättning på korven. Maken kom hem med en ursäkt, ny korv och ett presentkort. 

Presentkort? det var värst. jag var lite slapp en dag i somras och skickade ett av ynglen att inköpa spagettisås på burk som vi skulle ha till lunch och när han kom hem med burken så hade den gått ut för ett år sedan!!! Jag tog med den tillbaka tillsammans med kvittot och tjejen jag talade med på ICA såg väääldigt sur ut och snäste att det var minsann inte så lätt att ha koll på allting. Jag fick till slut pengarna tillbaka. Där fick jag för jag var lite lat. I o för sig är jag ju extra noga med att kolla datum efter det. Så det fick ju det goda med sig i allafall.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Tack tjejer!

Härligt Isa! Heja Maken
Haha jo min make kan vara en riktig tvärvigg ibland
Men en affär får inte sälja gammal mat. All chark ska gås igenom varje dag. Nu tog han föreståndaren direkt.
Så nästa gång Pagan be att få träffa föreståndaren, de vet inte alltid hur deras personal bemöter kunderna. Så gå till toppen direkt.
God kväll och god natt. Jag har inte varit ut på Tarot något idag. I kväll var jag in till staden på föreläsning med en väninna. Vi var och lyssna på Hans Thörn , han föreläser om HEL metoden Han gav healing till vissa i publiken och jag var en av dem. Det hände något med mig som inte går att förklara Jag känner mig ganska trött så jag ska snart gå i säng
God natt
dolla
Allting är möjligt

#8 Det blir ett ypperligt tillfälle för dem att träna sig inför vuxenlivet…fast de största barnen är väl redan rätt stora..=) Då får de lära sig att ta hand om minstan! Och så får de en piggare mamma på köpet!
Because your'e worht it!!!! ;-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#15 Elpida hehehe du mina stora barn är riktigt stora och bor inte längre hemma dotter 26 och sonen 22 år
och dottern har egna barn tvillingar på 3 1/2 år
.
men det blir säkert riktigt bra för min yngsta och en bra träning i att bli mer självständig, hon ska bo hoa min syster, under veckorna(syrran bor i grannvillan och har barn som är i ungefärsamma ålder som min lilltjej!)
Yes I a'm worht it!