Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2360 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 10 november

Hej alla!

In och skriv hur eran morgon var/är eller hur eran dag eller kväll blir.

Det blåser och småsnöar hos mig. Ska läsa och göra lite små nyttosaker idag.

Med andra ord trivas med mig själv och dagen Kyss

/kram

nillanb
0

Godmorgon Spanis och alla andra!

Nu har det slutat snöa och temeraturen ligger runt nollan, och det börjar bli ordentligt halkigt, jag stukade foten igår kväll under sista hundprommisen så det var inte sådär jättekul att halta runt i halkan i morse.

Har en del att fixa med under dagen.

Önskar er alla en fin dag!

Elpida
0

God morgon!

Hemma låg det lite blött vitt kvar men här i stan är det borta sedan länge. Grått och ruggigt ute så det är bara att slänga på sig ponchon och fylla thémuggen! =)

Ett Zumbapass på lunchen och möte med tilltugg!!! i eftermiddag. Hinner jag hem i tid blir det även ett aerobicpass medan minstan är på scouterna. =)

#1 Nillan, ajajaj. Du ska vara rädd om dina fossingar! Blåser lite varma energier till dig!

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[JeanetteK]
0

God morgon!!

Här är det snö som är blöt på marken. Halvtrist faktiskt.

#1 Inte kul med stukad fot… Förstår att det är lätt att ramla för det är tokhalt.

#2 Zumba verkar kul! Funderar på att investera i en sån hemmavideo. Tror du det är bra??

Nu ska jag försöka organisera mitt liv litegrann.

ha det bra alllihop! kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

I väster ligger tunga mörka moln soln har släppt ifrån sig regn, och i öster ligger också moln men de är ljusare. Men det ska bli gråmulet hela dagen och inte mera regn.

Jag har precis sprungit och viftat bort rök från brandvarnaren. Har en brödrost som inte stänger av sig och så glömde jag………… Ska önska en brödrost i julklapp.

Jag har planerat måla idag och ta en promenad.

Skönt att veta att brandvarnaren reagerar på så lite! Tror även att den skulle väcka mig som den ljuder.

Ha en bra dag. Ta det försiktigt i halkan!

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddagens sköna människor

Halka ja, bara förnamnet. Snö i massor. Det är bara att gilla läget - fast jag gör inte det - än…Tar tid att vänja sig vid hala vägar. Stackars dig Nillan, vila och höjdläge gäller väl vid stukningar.

Sitter och drömmer om min kommande semester resa, värme, sol och vita stränder, paraplydrinkar och hav. Bara dofterna och de varma kvällarna jag kommer att få uppleva är ju underbart att tänka på. Så skönt det ska bli.Skrattande

Se bara:

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll i stugan Skrattande

Spanaren låter härligt. Skrattande

Nillan, Nillan Förvånad  Ta det lugnt med dina "skånkar" Det är inte du som har fyra ben, utan din hund. Så var rädd om dom. Kyss

Elpida. Det låter och ser så kul ut med Zumba. Kanske man skulle….. Om golvet håller. Flört

JeanetteK Mm det låter lite halvtrist med blöt snö, hoppas det blir bättre. Skrattande

Gilla men oj, har du lekt pyroman idag. Du har inte funderat på en timer? Jag har en timmes timer som jag alltid använder tll strykjärnet, om man skulle glömma.Tyst

Pagan Jag tror jag kryper ner i din väska och följer med, det ser så skönt ut.

Själv vaknade jag alldeles för tidigt, så 5 min över 4 imorse satte jag mig och stickade lite på en kofta till mitt ena barnbarn innan det var dags att köra till jobb. Och de flesta tyckte att det var så skönt att jag var tillbaka. Tycks visst vara rätt tråkigt där utan lilla mig. Flört Just nu är min gubbe iväg och handlar, (mot löfte att jag betalade pizzorna, det är det värt)  ibland får man följa minsta motståndets lag och sätta lite guldkant på vardagen.

Ha en skön kväll och var rädda om varandra.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 6 - Brödrosten har ingen fungerande timer längre. Därför måste man stå och passa och själv putta upp bröden. I början på året så trodde jag det var kört för då tog det eld i ett bröd som jag skulle tina upp. Så delar av plasten är bortbränt. Och kort därefter så gick timern sönder och knappen som reglerar denna föll av. Så den är färdig att pensioneras nu. Men jag vill gärna ha brödet på morgonen lite rostat.

Så frågan är om jag ska önska mig en ny brödrost i julklapp eller jag ska köpa en själv. Denna har jag fått av min son en gång i tiden, så den är gammal.

Lukten av bränt bröd sitter fortfarande i i köket trots att jag haft tvärdrag. Rynkar på näsan

Jag tror att jag önskar en i julklapp och så får jag skärpa mig.

Doris
0

God eftermiddag /kväll

Idag snöar det, riktig snöyra.-5grader kallt. Har varit och handlat. hälsat på en vän  och nu funderar jag och koka potatis till köttfärslimpan.

Ha en bra kväll alla.

kramar dolla

Allting är möjligt

[Spanaren]
0

Hej alla igen!

Har redan skottat 3 ggr men nu får maken ta över Tungan ute Tar bara lite då och då men snön yr på /kram