Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2091 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 9/11

Godmorgon på er i snöyran!

Himmel vad här blåser och snön yr!,

Svea älskade snön och var så lycklig gamla tanten hoppade och skuttade som en liten valp.

önskar er en fin dagKyss

Sträva inte efter att förändra världen,
utan välj att förändra dina tankar om världen.

- A Course in Miracles -

Isa56
0

Godmorgon Nillan och alla andra vänner här. Skrattande

Vi fick lite snö igårkväll, men det la sig aldrig här. Hihi  jo många hundar älskar snö, även vår. Visst är det roligt att titta på dem när de far runt.Skrattande

Hemma idag också, men sen får det bli jobb imorgon, även om en del snuva är kvar. Men det är mycket bättre nu.Tungan ute

Ha en bra dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Skönt att du känner dig bättre isa! Kyss

Isa56
0

Tack Nillan, jo mycket bättre är det även om hostan ibland kan bli jobbig. Skrattande Det värsta är  nog att man känner sig så trött i kroppen, men det ger sig nog det med.

Måste bli bra till helgen, är ju fars dag på söndag.Tungan ute

nillanb
0

Hehe Isa!, jepp det går ju inte att vara sjuk på FarsdagOskyldig

Du kanske ska ta och stanna hemma och vila ett par dagar till, se till att få en bra hostmedicin.

[Wideudde]
0

Godmorgon, sitter hos min mor och tar en kopp kaffe innan jag ska vidare till jobbet, dök in hos henne när jag kom fram till örebro.
Ingen snö här än, varken i Ekilstuna eller i Örebro, men det gör inget eftersom jag inte köpt mig några nya vinterskor Glad

Isa56
0

Jojo, det hade väl inte varit fel. Men läkare idag är inte intresserade av att hjälpa gamla tanter Flört Så utan sjukskrivning får jag vackert köra till jobb imorgon. Men det är ok. Det går det med, annars får jag gå hem igen.Obestämd

Ja Fars dag vill jag inte missa, min lilla papps blir ju 84 nästa år. Så man vill ju inte smitta ner honom med någon otrevlig "bassilusk" Flört

[Spanaren]
0

Hej alla!

Kring minus 15 grader idag också *ler*.

Var till Haparanda och IKEA igår med min goa väninna. Någon saknade mig igår och kollade på min blogg och fick sitt svar var jag var/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Ett stort mörkt molnåmråde ligger och trycker över Malmö idag. Antar att det tillhör det stora ovädersområde som skulle dra uppåt. Men det är frostfritt idag i alla fall. Och blåstigt. Så det gäller att klä på sig om man ska gå ut i den råkalla skånevintern.

Idag blir det porträtt-teckning och sen får vi se vart näsan pekar :-)

Ha en bra dag Glad

Elpida
0

God eftermiddag girls… and boys om det druttar in några!

Här är det snö och regn blandat om varandra; mulet o blött som bara den. En helt vanligt novemberdag med andra ord!

Vad skönt att du börjar krya på dig Isa, ta det nu lugnt imorgon så du inte trillar pall igen!

Pagan, det blir kurering nu då. Whiskey kanske? Själv väljer jag hellre en jägermeister…fast det blev thé med förkylningshonung igår. =)

Ikväll blir det tvätt av badrum igen och sedan tänker jag nog inte göra så mycket alls fakiskt… näpp!

Må så godis!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Goddagens alla goa

Ja du Elpida, en Whiskey skulle sitta fintSkrattande fast det är mest örter o honung här med, kanske senare i kväll.

Här har snön vräkt ner sedan i natt. Tog tid bara att hitta bilen o komma mig ut på stora vägen i morse. Sicken tur jag satte på vinterdäcken i söndags. Min pärla är ju underbar att köra, men hon är inte så noga med att det går rakt på sliriga vägar inte. Det fortsätter snöa så det gäller att gå upp i tid i morgonbitti igen.

Har faktiskt köpt farsdags present i dag - eller två bidde det. Får se om de faller herrn i smaken.

Ha en fortsatt bra dag alla. kram kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot