Tarot iFokus

Tarot

Etikett: offtopic
Läst 1742 ggr
[GunillaR]
0

OT Hur kan det komma sig?

Min bror och min syster fyller år på samma dag.

Hur tror ni detta kan komma sig?

janing
0

De är tvillingar?

[GunillaR]
0

Nej, de är inte tvilingar

Isa56
0

Hm är de för ovanlighetens namn födda samma dag men olika år? Det är ju inte vanligt. Obestämd

Läste en artikel för länge sedan om ett par som hade tre barn födda samma dag men olika år.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 3 - Du har rätt, de är födda samma dag men inte samma år.

Nu ska jag förklara vad det är frågan om.

Jag har nämligen hittat min släkt på min riktiga pappas sida. Jag fick ju aldrig träffa honom, men har genom en släktforskare kunnat spåra de barn som min pappa hade innan han träffade min mor, och han hade en pojke och en flicka. Pojken föddes 1938 och flickan 1940. Jag föddes 1947. Och min bror som jag växte upp med föddes 1951, samma datum som min syster som föddes 1940.

Så hänger det ihop!

Men visst är det märkligt att de är födda på samma datum! Detta fick jag reda på igår då min syster sökte kontakt med mig på fb. Både min bror och syster har barn och barnbarn och några av dem har jag kontakt med på fb.

Isa56
0

Vad roligt att du har kontakt med dem. Skrattande

Ja tänk så lustigt det kan bli ibland. Då får jag en tanke. Är dom väldigt lika varandra i sättet? Tänker lite på astrologin.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

#5 - Det vet jag inte än - hoppas inte Tyst

Pagan
0

min mamma och morfar är oxå födda på samma dag - min äldste son hade ankomsdatumet förlagt till denna dag oxå - men han tog lite mer tid på sigTungan ute sedan har jag en svåger och en svägerska (de är syskon) som är födda samma dag fast med 10års mellanrum.

Gällande att vara lika - inte ett dugg ngn av dem. Skulle inte ens trott att de var släkt om det inte var för att jag är så insattFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot