God morgon söndag
Vaknade vid 6 och kunde inte för mitt liv somna om… har nu suttit och pluggat Zumbasteg som snurrade i huvudet. Gryningen var fantastiskt vacker och igår fick vi äntligen köldgrader på kvällen. Frosten lyser i guldstrålarna och världen är fantastiskt vacker där ute
.
Vi ses till kvällen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla vänner här. 
Vaknade också tidigt, dock av en hostattack. Hade gärna sovit ett tag till. Men det får bli en tupplur efter middag istället. 
Frost inatt molnigt och stilla. Var rätt skönt ute, men vinterkläder gäller nu.
Ha en skön söndag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God morgon härliga söndag
Önskar er alla en riktigt skön och fantastiskt dag
själv ska jag ge mig ut i skogen en stund, behöver ro i själen 
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Elpida *blink*, *blink* … kan du lära ut lite Zumbasteg som jag kan träna på hemma?
Ha en bra dag alla/ kram
Godförmiddag
Inatt var det första frostnatten. Halv nio låg det vita mattor på taken. Och idag kan det komma snöbyar, huga! Men just nu skiner solen och det ser inte ut som det skulle finnas någon nederbörd i de ljusa molnen, men man vet ju aldrig………
Får se vad jag gör av denna dag. Är så trött så det kanske blir som igår promenad och bokläsning. Så blir det nog.
Ha en skön och vilsam söndag!

hmmm underligt. Är säker på att jag var inne vid 11 tiden och sade godförmiddag, men tydligen så har jag glömt det då - eller drömt det??
Nåväl godkväll blir det nu istället. I eftermiddags åkte vinterdäcken på, lite sent men bättre sent än aldrig enligt radion så har en del olyckor hänt ute på vägarna under eftermiddagen/kvällen. Gubben iväg på utflykt så honom kunde jag inte nå…men det är väl så att de nyaste däcken ska sitta bak!!??
Slapp kväll blir det här, zappa o zlappa i horisontellt läge, lite trött efter en lååång dag i kylan och i farten.
Gilla kanske läga att ta extra dos av D-vitamin??
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot