Lördag 6 november
God förmiddag denna Alla Helgons Dag.
När jag vaknade vid halv nio så smattrade det ordentligt på fönsterbläcket. Det har nog regnat av och till sedan igårkväll. Men nu har molnen spruckit upp och solen tittar fram Men det är visst kallt så det blir handskar på vid promenaden som måste göras i dag.
Ha en skön dag 
Nästan varit nio grader kallt. Vitt på marken och solen har börjat med att komma fram. En underbar dag med minnen av nära och kära.
Ta på handskar så att du inte fryser Morgaine 
/kram
# 1 - Ja det är faktiskt premiär för handskar. Jag brukar vilja ha när det är under plus 5 grader.
Det lär vara kyla på väg nu även till oss nere i södern.
Hej på er!
Önskar er en fin lördag!
Godmiddag Gilla, Spanaren, Nillan och alla andra här 
Förkylningen börjar släppa men fy vilken äcklig smak man får i munnen när man hostar. Blääh
Det har väl äntligen börjat lossna så allt sk*t ska ut nu.
Kallt ja det börjar det bli härnere. Dags att börja med vinterkläderna igen.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 4 Gurgla med whisky
och tjuvsvälj ilband 
God förmidddag
Ha en fin lördag alla
Kramar
Allting är möjligt
God eftermiddag alles..hoppas ni mår bra trots förkylning och andra krämpor..Ha en riktigt fin och trevlig dag med massor av kärlek!:)
godmiddag!
Jag har vilat och slappat nu och tänkte köra denna dag i slapphetens tecken. Mörka moln börjat torna upp sig igen men jag har bestämt att jag ska promenera idag så jag tar med paraplyet. Det är nämligen så att en gångväg till ett mycket fint och mysigt gammalt villaområde har varit avstängd under ett år då de har byggt ny väg och ny bro. Men nu är allting klart och man kan åter gå där.
Sedan är mina planer att sitta i favortitläsfåtöljen med en spännande deckare som jag började på igår.
Kramen!