Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 4538 ggr
Isa56
0

Godmorgon 4/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Här var det förkylt. Skrikandes  Näsan rinner och ögonen kliar och kroppen vill inte alls. Så det lutar nog åt att bli hemma idag. Körde hem från jobb igårkväll, för dom ville inte ha "snorungen" där. FlörtDet är inte klokt vad trött man blir i kroppen av en vanlig förkylning.Förvånad Nåja någon dag i stillhet så är man "fit for fight" igen.Tungan ute

Det blir nog att hålla sängen sällskap idag.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[JeanetteK]
0

Men jösses vilken söt hund! Har just varit ute i skogen med min buse och jagat pinnar och badat i vattenpölar.

Tråkigt med förkylning, du gör helt rätt som stannar hemma och kurerar dig.

Jag har äntligen börjat måla i mitt vardagsrum. Det är så himla stort bara (inte egentligen…) och kroppen skriker. Men någon gång måste jag ju bli klar!

Hoppas ni alla har en härlig dag i novembersolen!

nillanb
0

Godmorgon allesammansGlad

Tagit sovmorgon även idag!

Usch Isa så tråkigt med förkylning! Krya på dig och se till att vila!

Idag ska jag se om inte jag oah lilltjejen hinner gå och klippa oss..

Ha en fin dag !

Elpida
0

God morgon - Gääääsp!

Fattar inte hur man kan vara så trött hela tiden!! Skulle nog behöva hålla dig sällskap i sängen Isa, tänk så gött det hade varit med ngt gott att snaska på, lite honungsthé och en bunt med bra filmer!!! Utan dina baciller då förståss hahaha =). Inatt har jag iaf sovit ordentligt, vaknade bara en gång av att vovven tog vägen ner på golvet - rakt över mig!!

Lyckat till med dagen idag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej svejs alla Tungan ute

Börjar med att säga krya på dig Isa!

Elpida måste sticka ut näsan under lunchen för att djupandas så att lite pigga energier möter henne Flört

Skönt du får sova Nillan … bra med höstlov *ler*

Jeanette så flitig du är Glad

Lite sen i svängarna men jag har besvarat frågor på min blogg plus varit ute en sväng med Odi. Men till slut så hittade jag in hit *fniss*

/kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag säger sjusovaren!

Vaknade till ljudet av stora tunga regndroppar som smattrade mot fönsterbläcket. Inte speciellt upphetsande väder i dag men vet vet, kanske solen tittar fram senare.

För min del så har jag inga fritidsproblem idag. En artikel ska skrivas, ett porträtt ska tecknas och sen får jag se hur mycket jag hinner med mina målningar.

Isa, du får ta en stor whisky. Inte för att det hjälper men det blir roligare att vara sjuk Cool

Ha en bra dag!

Pagan
0

Godkväll alla sköna

Håller med föregående talare, ta dej ett järn Isa. Redan torsdagkvällFörvånad Rasande snabbt denna vecka gick iväg. Hoppas att resten av torsdagen blir mysig för er, själv ska jag slappa och zappa tror jag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[stblues35]
0

Hejsansvejsan alles..hoppas ni mår bra och njuter av kvällen:)

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog mig en whiskey, "The Famous Grouse" Närmare bestämt maken hällde upp. Sen la jag mig och drömde om ett större hus och ett helt underbart badkar i djuprelief på sidorna och nymåne format, om jag fick plats nja det undrade jag över. Sen var jag på kinesiska museet och en liten flicka ville att jag skulle lösa en mycket gammal gåta!!!! Kineserna skulle bli så tacksamma, men jag sa att belöningen måste vara så liten att jag kan ha den ihanden. En tändsticka och ett svart gammalt band av grov typ sadelgjord hade jag i handen medan vi var förföljda av en liten svart figur som hela tiden ville se vad vi höll på med. Inget obehagligt för mig men flickan gillade det inte.

Sur för imorgon skulle jag ha möte på jobb. Är satt i en liten grupp som ibland ska syssla med annat än maskiner. Och jag är störtförkyld, Kanske inte meningen jag ska vara på det mötet.

Smög ut en liten stund i eftermiddags och fotade den här.

Pagan
0

mystisk dröm Isa. Kanske något att filura lite på.

Du ska se att det är någon mening med att du inte kan närvara i morgon. Om inte annat så kommer de ju sakna digGlad låter som du skulle behöva ta en långhelg och kurera dig i lugn o ro.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#9 Jo du har säkert rätt, "Aaaarrrggggghh" (jag måste vara jättesjuk, jag gav dig rätt, hu FörvånadFlört)

Rehabsamtalet är inte bokat än, och jag förmodar de väntar på mig där. HeheFlört

Jo den drömmen kändes lite som att där fanns nåt tecken. Och i huset hade jag jullunch med brorsan och hans familj, de fixade i köket medan jag bara gick runt och tittade. Oskyldig

Pagan
0

Nu ska du inte vara sån, du vet hur klok jag kan vara….iblandTungan ute

ska fundera lite på den drömmen tills imorgon. Kan finnas något där ja.

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Oki, jag ska vara snäll. Jag vet att du har skrivit många klokord härinne.Kyss

Det där bandet och tändstickan hade alltså med den kinesiska gåtan att göra. Obestämd

Elpida
0

#4 Snäll som jag är lydde jag ditt råd och gick en promenad på lunchen - och visst gjorde det susen!!! Som jag visste att det skulle göra, idag hade vi dessutom uppehåll så det var ganska behagligt Skrattande.

#12 Så du springer runt och löser mysterier så här på blanka torsdagenGlad. Låter mkt roligare än att ligga till sängs med förkylningFlört

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus