Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2089 ggr
Elpida
0

God-, blåsig morgon 3 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gulliga ni är som sparat morgonhälsningen till mig! =)

Attans vilket väder vi har idag. Regn och blåst om vartannat! Nu ska jag käka frukost här på jobbet, det blir risgrynsgröten som blev över sedan igår kväll - smaskens. Inget går upp mot kaneldoften.. och man tänker på julen.. =)

Håll i hatten idag och blås inte bort!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Så surt det är hos mig Skrikandes Jag och Odi fick ta en annan väg för där vi gick var det bara en lervälling. Vi gick in skogen som suger upp det mesta av vätan. Tacka vet jag en vit och fin snö Tungan ute /kram

Ps Gröt är gott Skrattande

Isa56
0

Godmorgon Elpida, Spanaren och alla andra här. Skrattande

Idag är jag en riktig "snorunge" Flört Kroppen protesterar lite lätt. Men nu börjar det kännas rätt bra. Det brukar ju vara värst på morgonen.

Det har slutat regna. Men det är lite mulet, så vi får se.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

NessaInglorion
0

God förmiddag allihop!

Ja Elpida, det är samma väder här nu, jisses! Förvånad

Tid hos naprapat idag 14:30, skönt! Axeln gör ont och jag har många gånger funderat på om jag ska operera bort den så att den kan ligga och värka någon annanstans! Obestämd

Önskar alla en härlig onsdag!

kramar

"Låt själen vara fri"

nillanb
0

Hej!

Himmel så länge jag har sovit! vaknade kl 10 av att telefonen ringde lilltjeje svarade så snällt och fint och sa att mamma är upptagen och kan inte prata nu!!!SkrattandeOmtänksamma unge!

Ja den där kroppen funderar på om det går att byta den mot en smärtfri och mer rörlig apparat!Obestämd

Ha en fin dag alla!

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Det var nära på att jag missade dagens tråd. Jag hade börjat på en ny när jag upptäckte att det redan fanns. Måste väl skaffa nya glasögon.

I morse så var det mycket hård blåst och regn, men nu har solen börjat titta fram. Hoppas solen stannar framme nu för det har varit så mörkt sista dagarna.

Jag ska ge mig iväg på lite ärenden snart.

Hoppas att ni har en bra dag Glad

Doris
0

God eftermiddag

Idag är det fint väder ! 4+grader haft kaffegäst och funderar nu på att beställa biljetter till Stor demostration Benny Rosenqvist kommer till Östersund den 24 nov på Storsjöteatern. Gud så gott med RisgrynsgrötGlad Ska kanske putsa fönster innan vintern men bara kanskeObestämd

Ha det gott alla

Kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Oj oj oj sicket väder!!!

Jag var ju ute på stan och när jag gav mig iväg så var det blå himmel. men precis då jag stiger av bussen så öppnade himlen sig - på tvären! Det hade inte hjälpt med paraply, så jag tog skydd i en trappuppgång. Mycket märkligt väder är det, precis som aprilväder.

Jag var på Lidl och handlade. Märkligt vad man kan fylla en kasse för en billig peng! Fick tag på ett paket med skivad skinka, precis som julskina - mums mums mums!

Ha de gött!

christine79
0

Hej på er alla!!

Ska ta och kika här lite och sen blir det en tidig kväll i kväll. Ska upp sju i morgon för att äta frukost och sen vid åtta drar jag och min sambo + en annan till Åre och Holiday Club.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

[GunillaR]
0

Christine, ska ni åka till Åre?

Jag är inte alls avis - inte alls……………..inte ett dugg………..Flört

Fast å andra sidan så åker jag inte skidor. Man är väl en sann skåning Tungan ute

Men jag skulle gärna vilja vara där en vecka på sommaren och knata upp för Skutan. Där är ju så oerhört vackert!

christine79
0

#9 Japp, vi åker till Åre i morgon och ska bada på badhuset på hotellet. Blir ingen tur i skidbacken då jag inte kan åka slalom. Åker jag slalom får jag sitta här med brutna ben och armar i några veckor.

Christine, Chris

"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se

[GunillaR]
0

# 10 - Ha ha, ungefär så skulle det nog bli om jag ställde mig i slalombacken.

Första gången jag åkte slalom var jag 43 år gammal. Det var en vecka i Sälen med lektioner. Det var första gången jag överhuvud taget stod på ett par skidor. Likadant var det med min kille - två skåningar på vift i Sälens slalombackar. Men vi åkte galant när veckan var slut.