Go morron go morron 1 nov
God morgon alla!
Trodde först att det var ett fågelhus men det är nog ett myshus för ljus i
Jag välkomnar denna dag med min glädje och jag välkomnar också alla era trevliga ord här inne
/kram

God morgon flickor!
Så går vi då in i november månad, en transportsträcka för många till ljusa december. Glöm nu inte att tända ljus, bjuda hem goda vänner, ta er tid att umgås för december brukar stressa iväg med alla "måsten".
En ganska mysig måndag idag faktiskt! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon till er alla
Höstlov och inga sysselsättningsproplem här inte!
Godmorgon Jeremina och alla andra goa vänner här. 
En sån mysig "julhjushus"
Jag har en vit, visst är den också fin, men den här tycker jag är finare. 
Här händer inget speciellt. Jobb i eftermiddag så kvällen är bokad. 
Ha en skön lördag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon! eller kanske det är förmiddag nu..
Sonen har höstlov och vi har just varit och storhandlat mat. Skönt att ha det avklarat!
Jättefint hus Jeremina! Nu fick jag lite jullängtan!
Ha en härlig novemberdag! kram på er
Godförmiddag!
Sent igårkväll lade sig dimman tjock och nu först börjar den lösa upp sig. Men det är mulet och murrigt.
Här blir det tvätt idag så det är inga fritidsproblem här. Fast jag skulle hellre vilja måla på mina tre målningar som jag har på gång.
Ha en bra dag 
Middag!
Hoppas att alla har haft det bra i helgen!
Min helg var strålande bra. Hälsade på min vän i Örebro och vi hade hur kul som helst. 
Den här veckan är det fullt upp med möten, kontraktsskrivning, hårklippning, tvättstuga osv.
Nu är det dags för lunch!
Ha en toppendag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
# 7 - Så härligt att du hade en trevlig helg
Och så väntar en händelserik vecka ovanpå detta! 
#8 Ja jag är särskilt glad över kontraktsskrivningen på torsdag, ska bli så spännande! 
"Låt själen vara fri"

Hej alla glada
Nyss hemkommen. Sååå trött jag varit idag. Hade massa att prata om i sömnen i natt och låg o vevade med armarna o vred mig som en mask - hade varit bättre att sova
Väckte min "sämre" hälft sju gånger.
Ny vecka och ny månad - drog ett kort för november i morse - Stjärnan, himla bra 
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Goderkväller på er..Hoppas dagen har varit givande och att ni mår bra:) Ha en fin fortsättning på kvällen och sköt om er…