Godmorgon 31/10
Godmorgon alla vänner
Sista dagen i oktober. Imorgon är det ny vecka och ny månad.
Ute är det väl runt 7 grader här nere, lite disigt fuktigt. Känner mig lite sömnig och småsnuvig, som de flesta så här på höst/vinter. Ja hur är det nu? oktober räknas väl som höstmånad?
Spanaren det finns inte mycket jag säga eller göra. Men mina tankar finns hos dig och de dina. Kram
Ha en skön dag. (lite blommor att lysa upp med)
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon…
Godmorgon Isa och alla ni andra
Isa vilken härlig bild!
Här är det grått och regnet hänger i luften, oj så många barn det var som i omgångar i går kväll kom och knackade på BUS eller GODIS!
Hehe tur att vi förberett oss på anstormningen och handlat hem godis då
.
Hunden blev alldeles tokig och skällde på ungarna hon tyckte nog antagligen att det var fula häxoe,djävlar och dödskallar som kom på besök.
Spanaren jag tänker extra på er och sänder lite energier åt ert håll
Önskar er alla en skön sista oktober!
God morgon!
Idag är det trädgårdsfixardags hos oss. Vi ska lyckas pressa in allt i garaget igen… studsmatta, möbler mm mm…
Ha en härlig sista oktoberdag! kram
Hej alla!
Tack goa Isa-vännen 
En underbar dag med underbara möjligheter/ kram

Godmorgon godmorgon
Här ligger en grå hinna över min omvärld. Har en del inomhussysslor som ska tas om hand men även en del ved körning även idag. Vem behöver gå på gym?? Redan mör i kroppen sedan gårdagen så det är väl bäst att mjuka upp samma muskler i dag då.
Sänder också mina varmaste tankar till dig Spanis
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag!
Det är mörkt och mulet idag igen över Malmös himmel. Men det tycks i alla fall vara upphållsväder och det är ju positivt.
Ja tänk nu har också oktober snart försvunnit i minnenas vrår och november/december står och knackar på dörren.
Idag ska jag åka till köpcentret och se om jag får tag på någon vintrig blomma som jag kan sätta i fönstret på balkongen. Eller om man skulle satsa på en konstgjord……….funderar. Det kunde ju vara trevligt att ha något som lyser upp i mörkret.
Ha en skööön och vilsam söndag!

Till Spanaren