Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1507 ggr
nillanb
0

Godmorgon Torsdag 28/10

Godmorgon mina vänner Kyss

Jag hoppas ni sovit gott och vaknat utvilade och förväntansfull för att se vad torsdagen har att bjuda påFlört.

Själv ska jag antagligen ta tvillingarna till VCT, de vill inte bli av med sina förkylningar hostar sig igenom nätterna.

Åhh så underbart att det är torsdag då kommer sambon hem i kväll från Malmö och veckans arbete.

Håll mina tankar positiva… För mina tankar blir mitt beteende.

Håll mitt beteende positivt… För mitt beteende blir mina vanor.

Håll mina vanor positiva… För mina vanor blir till mina värderingar.

Håll mina värderingar positiva… För mina värderingar blir mitt livsöde.

M K Gandhi

[Spanaren]
0

Hej Nillan och alla andra!

Nillan finns både här och där och hoppas bara att du hinner med dig själv också Flört Hur mår du nu?

Tack för orden och positiv är nog också mitt ledmotto Flört

I dag blir det en kort prommis för det är surt överallt efter blåst och regn. Vi går så mycket annars att det kanske bara är bra för kroppen att få gå lite på lågvarv ibland *gapskratt*

Ha en bra dag/ kram

Doris
0

God morgon ! Ska ta dagen som den kommer Det är 0 grader ute jag får hoppas att det blir lite sol ! Jag är ju ingen morgon människa men brukar kliva upp och hamna i soffan framför tvn

Ha en bra torsdag

dolla

Allting är möjligt

Elpida
0

God morgon!

Jag vaknade och var förväntansfull, i tron att det var lördag…sen tänkte jag att det är åtminstone skönt att det är fredag och sista jobbardagen…men sen slog verkligheten till =). Bara att knalla upp och ta tag i TORSDAGEN!!!

Grått och tråkigt ute, ganska varmt med 8+. Det blir nog till att fortsätta greja i badrummet ikväll, bara maken köpt hem rätt grejer!

Ha nu en riktigt bra torsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[JeanetteK]
0

God morgon!!

Den här veckan springer fram - redan torsdag!

Sonen ska ha spökfest och övernattning i skolan i kväll! Kanske man ska bjuda ut maken på middag i kväll??

ha en bra dag! kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Ja denna veckan har rusat fram Förvånad

Jag ska göra lite ärenden idag. Bäst att ta paraply med. Det är lika mörka tunga skyar som det var igår. Man blir verkligen nertryckt i skorna. Hu!

# 4 - Spökfest, det låter ju spännande! Och naturligtvis ska du festa till det ikväll Tungan ute

Och nillan! Ta nu det lilla lugna!

Ha en bra torsdag! Glad

NessaInglorion
0

God eftermiddag!

Tack Nillan för de orden! Flört

Sitter på jobbet och har galet ont i ögonen… På tisdag får jag hämta mina terminalglasögon! De är efterlängtade.

Tvättstuga ikväll, blääää…

I morgon åker jag till Örebro och hälsar på en vän, wohooo!

Ser verkligen fram emot det, lite miljöombyte. Glad

Ha en fortsatt förträfflig torsdag allihop.

Kramar

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

Godeftermiddag vänner Skrattande

Inga malörer idag heller. Flört Än så länge.

Här har hänt grejor ser jag.

Nillan hoppas tvillingarna får hjälp, inte roligt med natthosta. Skönt för dig att få hem sambon.Skrattande

Spanaren En vilodag då och då är aldrig fel.Kyss

Dolla njut av soffan och tvn utan dåligt samvete.

Elpida stackars dig så fel i dagarna, hoppas du blev gladare sen. Och maken fick rätt grejor med sig hem.Flört

JeanetteK Spökfets och övernattning Förvånadlåter spännande, hoppas han får det roligt, och du och din make en go och mysig  middag.Tungan ute

Gilla Vilken tjusig bild du lagt in. Skrattande Jo paraply är aldrig fel, isynnerhet idag när det kommer en skur då och då.

Nessan stackare hoppas dagarna går fort så du snart får dina "tittor" Tänk så skönt det är när all tvätt äär fixad och allt är rent.Skrattande Ha det så trevligt i Örebro.

Ha en skön kväll.

Kram Isa

Skeleton

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Gokväll alla sköna

Här har det öst ner hela dagen. Har oxå hoppat över långpromenaden efter jobbet. Det kommer fler dagar.Ingen kul start på dagen Elpida, det är ju bara torsdag på denna störtsköna vecka men imorgon DÅ!!! är det fredag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[stblues35]
0

Godkvälls och godernatts..suss gott och dröm vackert:)

Doris
0

God kväll  alla Solen tittade fram idag och så har jag varit och jobbat mellan 16 till 22 så jag har nästan nyss kommit hem! Har suttit extravak hos en boende.

Ha en bra natt alla

Kram

Allting är möjligt