Tarot iFokus

Tarot

Etikettsajten
Läst 1870 ggr
[GunillaR]
0

Nu är vi 500!

I går blev vi 500 medlemmar!

Detta ska vi fira med tårta!

Jag vill också passa på att tacka mina fina och duktiga Medarbetare Kyss

Tack alla för att sajten är så som den är, det är alla er förtjänst.

Så, varsågoda och ta en bit tårta!

Skrattande

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

YES!! va vi e braFlört då passar jag på att tacka jag med. Alla goa medlemmar som bidrar till vår fina stämning och till vår eminenta Sajtvärd då förståss och till mina kära Medarbetare. Tillsammans är vi allt ett gött gäng. gruppkramSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Ja, tillsammans är vi bra.

Det är alltid trevlig stämning och sajten har hittat en lagom "lunk".

Glad

powderpuff
0

Grattis Skrattande Å jag hoppas det blir ännu fler Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS till oss allihopa som tillsammans gör denna sajt till en sådan varm och humoristisk hörna på iFokus. Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Ja, grattis till oss vanliga medlemmar som också gör sajten till vad den är   /kram

Ps Alla tillsammans … då gör vi underverk Flört

nillanb
0

Wohoo!Skrattande

Mysiga goa tarotvänner tillsammans gör vi sajten till en varm och trivsam oas, där varme och gemenskap är det som lyser starkast.Kyss

ina3
0

Härligt! Ja jag gillar verkligen Tarot sidan för man kan ta upp saker här utan påhopp! Kyss

~ Medarbetare på Tarot ~

Playja
0

Kommer in lite sent men försökte igår… fast se det ville inte min dator (eller webbläsare).

Undrar om det finns någon tårta kvar?  *s*

Nu är då inte jag den som besökt sajten så ofta (läst några ggr bara) Skäms så har ingen koll riktig men 500 tycker jag är ett bra medlemsantal. Huvudsaken är att alla trivs och kan ventilera samt att man har kul! Det är ju det som är det fina med alla ifokussajter.

Så åter ett STORT grattis till er alla!

*viskar* Skall försöka titta in oftare och kanske även skriva lite. Tungan uteSkrattande

[Jeremina]
0

*viskar* Skall försöka titta in oftare och kanske även skriva lite. Tungan uteSkrattande

Jag säger va kul och håller med om det ovan i alla fall från de som kan detta med just Tarot borde kunna skriva lite mer.

Det är vad jag tycker (jag tillhör inte de kunniga tyvärr) Läser och skriver om lite annat ibland!

Doris
0

Hej ! Grattis till 500 Glad och en kram till alla på sajten för att ni finns här

dolla

Allting är möjligt

Doris
0

Hej ! Grattis till 500 Glad och en kram till alla på sajten för att ni finns här

dolla

Allting är möjligt