Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2477 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 26/10

Godmorgon mina vännerGlad

Nu är tisdagen här…Min morgon startade med en rask promenad i kylan, mmm så skönt det var att komma in i värmen till kaffet och frukosten.

Några tända ljus lyser med lugn och frid i mörkret.

Önskar er alla en härlig tisdagKyss

Din uppgift är att upptäcka din värld,

och sedan ge dig hän åt den, med hela ditt hjärta.

-Buddha

[Spanaren]
0

Hej Nillan och alla andra Tungan ute

Nu ska jag och Odi ut och upptäcka vår värld i skogen, så ha det!

/kram

Elpida
0

God morgon!

Japp, det var en riktigt god morgon. Vintervitt av frosten och en härlig mörkblå vinterhimmel som fyller en med ett skönt lugn. Nu stiger solen upp på klarblå himmel och det kommer bli en vacker dag!

Mys in dagen och gör det bästa av den!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[JeanetteK]
0

God morgon!!

En lugn morgon här. Sonen har gått till skolan, maken har åkt till jobbet, hunden sover i hallen och katterna sitter i fönstret. Mysigt!

Sitter kvar här en stund innan jag måste ta tag i mitt.

kram på er alla!

NessaInglorion
0

God morgon allihop!

Kallt och frostigt. T.o.m på tåget! Förvånad 

Dagen kommer att bli undcerbart vacker, den saken är säker.

Sitter och äter frukost på jobbet. Var på Synsam igår och gjorde en undersökning. Behöver terminalglasögon. ÄNTLIGEN kommer jag att bli kvitt huvudvärken! Cool

Om en vecka kan jag hämta mina nya glasögon.

Fullt upp den här veckan, städning på schemat ikväll, i morgon ska min lägenhet visas så den måste vara i toppskick så klart! Själv sticker jag på after work under visningen. Flört

På torsdag är det tvättstugen som gäller och på fredag åker jag till Örebro efter jobbet för att hälsa på en gammal vän. Glad

Ha en härlig tisdag alla finingar!

Kram

"Låt själen vara fri"

pearlnharmony
0

Frostig gräsmatta men varmt, nybryggt kaffe i min hand. Idag blir nog en riktig fin höstdagGlad

Skall beställa memory wire för ringar idag, ROLIGT Glad

Hoppas ni alla får en fin dag//Kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det är strålande sol idag, så det kommer bli en promenad innan lunchen.

Idag blir det att sy veckbandslängder i fyra gardiner och sen att hänga upp dem (fönsterna är putsade tack o lov!)

Sen blir det lite städning.

Ha en skööön dag! Glad

Pagan
0

Goddagens gott folk

Andra dagen på denna störtsköna vecka är i full gång. Kallt så in i…tar ju ett tag innan man vant sig o klätt sig rätt. Vacker och gnistrande höstdag i min del av landet. Sitter o njuter av att det pysslas vid grytorna i mitt kök - o det är inte jag som lagar mat. Underbart att få bli serverad idag.

Så då var tävlingen slut o jag vann inte!! Men det är jag ju å andra sidan riktigt glad för. Va kul att vi fått så många nya medlemmar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

God eftermiddag!

Jag var ute en liten runda nu, var ju tvungen att kolla på gardinerna utifrån Flört

Solen har faktiskt värmt skönt idag även om det inte är så många grader. En härlig höstdag har det varit.

Nu ska jag sätta igång med städning.

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag allihopa Skrattande

Vad jag tycker om den här veckan, vet i sjutton? Obestämd Igårmorse vaknade jag ca tjugo i fyra på morgonen, (klockan ringer fyra) Kravlade mig ur sängen åt frukost, tvättade o klädde mig. Sen satte jag mig och stickade lite på kofta till ett av barnbarnen. Halv fem startade jag bilen och skrapade rutorna, sen körde jagiväg. Halvvägs till jobb, kommer jag på att (skratta inte nu, va Förvånad) mackan ligger kvar i kylen. "Suck" Foten i munnen (Ni skulle ju inte skratta, Flört) Nåja jag köpte mjölk färska bullar och ägg på jobb. När jag kom hem stod maken i dörren med ett roat (väldigt roat) leende och min macka i handen och frågade om jag skulle ha mackan nu eller senare. "suck".

Imorse fick jag också tid över att sticka lite la sedan sticket på skrivbordet och körde. Slutade tidigare idag för jag skulle in och lämna ett sådant där "roligt" cellprov som kvinnor blir kallade till. Halvvägs till jobb kommer jag på… att mackan är med mig, hehe Vad trodde ni?Flört Men plånboken låg kvar på skrivbordet. "Suck"Skäms sa till min chef att jag fick sticka en kvart tidigare än jag sagt, för jag hade plånboken hemma.Tyst När jag kom hem (som jag egentligen inte skulle gjort innan provtagningen) Så fick min make ett lite nyfiket och roat leende när han sa: Men vad kul att du kommer inom nu. Frågan hänger i luften, men han säger inget utan står kvar och tittar på mig medan jag lägger väskan och hänger av mig jackan, kan ju lika bra byta kläder nu när jag ändå fick köra inom. Hrm och hämta plånboken.Oskyldig Han blir väldigt förvånad (visst säkert ) glimten i ögonen på honom avslöjar allt. Men säger han inte glömmer du väl något? "suck" När jag sen kom hem så var min stora hårklämma helt borta. Jag kollar under sängen och säger högt en grej till och jag drar täcket över huvudet resten av veckan. "Lovar du?" säger min käre make som följt med in för att se var jag hittar klämman. Jodå den låg i lådan till mitt nattduksbord.

Och det är bara tisdag, vad händer resten av veckan? Jag ska till sjukgymnasten på fredag. Haha Ska bli spännande att se-

Så om ni inte hör av mig mer denna vecka, då har jag blivit kvar i sängen och dragit täcket över huvudet.

Önskar alla en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[JeanetteK]
0

#9. Åh, jag gillar skylten! Din beskrivning kunde vara av mig. kram på dig!

Elpida
0

Hahaha, Isa Isa. Sådana dagar kan du skratta åt sedan, visst kommer det bli bättre resten av veckan - jag lovar ;-)

Gillar oxå din skylt, på min skulle det nog stå:

Organiserat kaos!

=)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus