Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1791 ggr
nillanb
0

Godmorgon måndag 25/10

Godmorgon på er allesammansGlad

Hoppas ni fått sova gott i natt!

Det fick inte jag, det är nästan alltid så natten mot måndag då jag vet att sambon blir borta största delen av veckan och reser redan vid fyra-tiden på morgonen.

Vad vi är idag,

bygger på våra tankar igår,

och våra tankat idag

bygger vårt liv i morgon:

Vårt liv skapas i vårt eget sinne.

-Buddha

Elpida
0

God morgon Nillan och tack för Buddhas visdomsord!

Ny vecka och nya tankar och möjligheter! Jag sov gott i morse, så gott att dottern fick komma upp och fråga om jag inte skulle till jobbet idag..Lilla vovven drog ut sladden till väckarklockan i lördags och jag glömde ställa om alarmet…

Ha en störtskön vecka!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Hej alla Tungan ute

Nillan, tack för Buddhas visdomsord!

Elpida … tack för den uppmaningen om att jag ska ha en störtskön vecka Kyss

/kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det är lite sol och lite moln idag. Hoppas det blir klart ikväll för idag är det stora soleruptioner, vilket betyder att vi med all sannolikhet kan få se norrsken. Kanske även här nere i södern!

Idag blir det lite ärenden i stan och sedan kommer jag sitta vid staffliet.

Ha en fin dag - och tack nillan för Buddhas ord Glad

Pagan
0

Trist att inte få sova Nillan, kan ha inverkat med fullmånens sken också kanske??

YES!! Elpida, skön inställning. Ungefär så jag skulle vilja ha varje vecka.

Svårt att komma in i min kalla bil i morse, isen satt som berget, sedan ville hon inte starta, fick ta hjälp av extra batteriet och väl iväg så var det blixthalka. Det blev en tur med hjärtat i halsgropen. Rikigt otrevligt så här i början innan man "vant" sig vid halkan.Under dagen har vi haft strålande sol och riktigt vackert höstväder. Ha en fortsatt störtskön måndag (till att börja medFlört)

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[stblues35]
0

God kväll och godnatt på er alla!:) Hoppas ni haft en trevlig och fin dag…

[GunillaR]
0

Godkväller!

Har varit i stan och handlat tråd. Jag köpte tyg till nya gardiner för vardagsrummet, och nu ska jag sy i veckbandslängder. Köpte på Jotex, 2x5 meter för 200 kronor. Det blir fyra längder. Ska ta ett foto när de är klara och upphängda.

Resten av dagen har varit vid staffliet naturligtvis. I morgon blir det en målarfri dag, hade tänkt städa lite, he he.

Ha en skön kväll!