Söndag 24/10
Tjooo och god eftermiddag på er! Såg inte till någon tråd för dagen så jag slog till med en egen:) Hoppas ni alla får en fin och underbar dag i det fina vädret!:)
God middag!
Jag har inte kommit in på iFokus förrän nu.
Här i Malmö är det mycket mörkt och dystert idag. Ett riktigt höstrusk med regn och låga mörka moln. Jag vaknade till i morse klockan tio i åtta och då var det så mörkt att jag trodde jag sett fel på klockan, men det var rätt.
En bra dag att vara inne i och mysa, men jag måste strax ändå bege mig ner till affären med paraply i högsta hugg.
Ha en sköööön söndag!
Kramar 

Hejsan
Lite abstinens här. Kom in på sajten först nu. Fina vädret jomenvisst, allt e ju relativt
dyngsur efter morgon promenaden. Har fortfarande inte tinat upp. Sitter o filurar på hur jag ska framhäva mina bästa förmågor inför medarbetarsamtal nästa vecka, tar ju sån tid att komma på hur bra jag e
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

God eftermiddag!
Här är det oxå grått och mulet, var dyngsur efter prommis med vovven. Han fick ta en dusch när vi kom hem, den lille skitgrisen
. Ville åka till IKEA idag men det ville inte maken, så nu sitter jag och väntar på att vi ska hämta minstan och handla lite så jag kan slänga in en lasagne i ugnen. Ska baka lite havrekakor och sedan slänga mig i soffan med en bok jag håller på att läsa, riktigt spännande!!
Ha en bra söndag!
Gilla, du skyddar väl dig när du går ut? Sätt Cho Ku Rei-tecknet på dig och gör dig "osynlig", det kan behövas nu i Malmö…
Pagan, inte brukar väl du vara blygsam! Du har massor av goda kvalitéer som du kan ta betalt för , framhäv dem nu!
.
*Kram*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej hej allesammans 
Jo iFokus var inte riktigt kompis med mig heller. Men nu så är jag här.
Sovmorgon här med, blev så förvånad när jag vaknade och klockan hade hunnit bli halv nio.
Jag som brukar vakna vi sex-sju.
På vårt medarbetarsamtal hade vi ett formulär som vi gick igenom tillsammans, och vi var helt eniga om var jag var.
Sen hade vi lite prat om vad jag tyckte och tänkte om mitt jobb. Vi pratade nästan två timmar så det var mycket givande.
Ha en skön söndag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻