Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1889 ggr
jagealltidglad
0

God morgon 23 Oktober

God morgon iFokus och resten av världen..

Idag blir det till att fixa lite och sen handla en doppresent till mitt barnbarn.

Önskar er alla en fantastiskt härlig lördag..

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Isa56
0

Godmorgon Jagealltidglad och alla andra Skrattande

Barnbarn är det bästa som finns. Bara lämna tillbaka dem när man blir trött. Flört

Ska snart köra in till Klippan och gå på kondis med dotra, var ju ett tag sedan så det ska bli kul. Hennes fästman tar hand om barnen, så vi kan "tjöta" utan att bli avbrutna.

Regn och dis men runt 8 plus.

Ha en skön lördag

Kram Isa.

Rain Cloud

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Hej alla!

Inga barn och inga barnbarn men en gullig make och en älskad hund Flört 

Ha det/ kram

Ps Dop är så vackert så njut "Jag e alltid glad" Skrattande

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Nyss hemkommen från långpromenad. Här är det trist vädermässigt, grått o regningt. Ska nog slappa inne idag, läsa senaste bokinköpet och ha det gött.´

Ha en härlig lördag allihop.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon AllesammansGlad

Jag har haft sovmorgon…jätteskönt!

Önskar er en finfin dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag hade svårt att somna inatt (fullmånen) men sedan sov jag som en stock hela natten. Förkylningen vill inte riktigt ge sig iväg, hrrmm.

Det har regnat här sedan igårkväll men nu tycks det ha stoppat, men mörkt och mulet är det. Riktigt höstmurr.

Tror att jag ska ta det lugnt idag, kanske en promenad i eftermiddag om vädret tillåter förståss.

Isa, låter mysigt med kondisbesök och tjöt Glad

Ha en bra lördag!

[Spanaren]
0

Pagan … tack för en vacker bild Kyss Att ingen konstnär målar av den bilden Flört

[stblues35]
0

Goddag på er alla…hoppas ni får en fin och trevlig dag i höstvädret:)

Vi får se vad vi hittar på här hemma idag..har iaf varit ut en vända med lillan och hon sover ett tag nu:)

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Nu har jag betalat räkningar - puh!

Nu ska jag kolla på lite bilder av olika gudinnor och sen blir det bok i soffan. En liten promenad ska det också bli i eftermiddag.

Elpida
0

Sent omsider tittar jag in och säger hej!

Jag hade låååång sovmorgon, vilket inte tillhör vanligheterna, men det var välbehövligt!

Idag har minstan varit på barnkalas, under tiden gjorde jag en potatisgratäng och sallad. Sedan hämtade vi henne och for till nästa kalas. Svärfar fyllde 65 i veckan så vi har firat honomGlad.

Hoppas ni har haft en härlig lördag!

Godnattkramar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus