Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2942 ggr
jagealltidglad
0

God morgon 22 Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihop..

Idag är det världens bästa fredag och jag önskar er alla en riktigt härlig dag

Värme och kärlek till dig för det är du värd

//jagealltidglad

Elpida
0

God morgon!

Vilken härlig bild Jagealltidglad!

Snöbandat regn på morgonen och det är svårt att avgöra vad det ska bli för väder idag..

Ikväll ska jag på Inredningsparty och dricka vin - ska bli mycket trevligt =)

Ha en härlig fredag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godmorgon Jagealltidglad, Elpida och alla andra vänner Skrattande

Härlig höstbild. Skrattande

Elpida, jag kommer med. Flört Låter jättekul.

Uppehåll, lite blåsigt och en tre plusgrader. Kort arbetsdag idag, bara 6 timmar med början kl 12. Tungan ute Skönt då är man hemma vid halv 7 ikväll.

Ha en skön dag. Skrattande

Kram Isa

"Hemligheten med lycka

är inte att göra

det man tycker om

utan att tycka om

det man måste göra".

Sir James M Barrie (1860-1957)

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon godingar!Kyss

Vilken fantastisk bild!

Jaaa det är fredag!, så sköntSkrattande. Ikväll blir det födelsedagskalas i grannvillan svågerns ska firas ordentligt!

Elpida det låter mycket trevligt vin och inredningTungan ute ha det så kul!

Himmel så valpigt Svea beter sig nu när snön har kommit!, inte går hon på alla fyra tassarna inte, nix hon studsar som en studsboll och pockar hela tiden för lek och bus gamla tanten!!!

Önskar er alla en underbar fredagKyss

Isa56
0

Jag älskar mitt jobb. Jag älskar mitt jobb…. Jag älsk…Foten i munnen "Suck"

Jag måste öva hårdare på det där. Flört

nillanb
0

Men Isa då?!Förvånad 

Haha! har du inte den rätta inlevelsen….OskyldigTyst

Elpida
0

#4Ha ha ha Isa, jag hoppas din dag och ditt jobb överraskar dig idag och bjuder på ngt riktigt kul!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Jadå,  dagens lyckligaste stund är när man stämplar ut. Tungan ute Hehe, nä så farligt är det inte. Man kan inte  ha bättre arbetskamrater än jag har, de är jättefina. Skrattande  Och det betyder mycket. Så det är mycket skämt ch skratt också mellan "plastbitarna".

Jag ska starta en "Pysselstuga för pratglada" i "gubbens" garage, hade varit jättekul.Tungan ute

[stblues35]
0

God morgon på er alla..hoppas ni får en fin och skön dag med massa kärlek och värme!:)

[Spanaren]
0

Hej alla!

Över en och en halv timme i skogen. Jästarns vad det gjorde ont i armen då jag rullade runt på marken Tyst Låg och tittade ned i en liten bäck och på dess vackra isdroppar Kyss

Ha det/ kram

Pagan
0

Godmorgon godmorgon

Bra affirmationer Isa, känns verkligen som det kom från hjärtatFlört

Här är omväxlande väderlek. Snön vräkte ned i går kväll och nu lyser solen och smälter bort allt igen. Måste få på vinterdäcken i helgen. Blötsnö och löv i massor var ingen bra kombination i går natt.

Hoppas shoppingturen igår var givande Elpida.

Vad menas Spanis har du ramlat???Förvånad

Du får passa på och busa till det du oxå Nillan, djur kan få fram det bästa ur ossGlad

Ha en underbar fredag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#10 Nej, jag låg på backen och skulle rulla runt för att få en bättre slagsida för att ställa mig upp. Då vid rullningen sa det aj, aj, i armen. Tokkärringar Skrattande

Pagan
0

Flinar gott här. Puss o kram på dig.

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Spanis din tokSkrattandeKyss!

Skickar lite energibubblor till din stackars arm, skulle du fotografera?…

[Spanaren]
0

#13 Tack Kyss … jepp fota som vanligt och vad skulle jag annars göra på marken Flört

[GunillaR]
0

Godförmiddag alla godingar!

Vilken underbar bild ! Jag blir målarsugen när jag ser dessa färger.

Solsken ute men det blåser väldigt mycket, usch en riktigt höststorm som kommit. Men det skulle lugna sig frammot dagen. Jag ska ge mig iväg till konstnärsmaterial-butiken nu och köpa lite nödvändigheter så att jag kan fortsätta måla.

Det är lite läskigt här i Malmö, har ni säkert hört på nyheterna. Igårkväll så var han i grannområdet och sköt in i en lägenhet på två kvinnor som skadades. Jag hoppas verkligen att denna galning snart gör en stor tabbe så att han kan gripas. Jag brukar inte vara rädd, men jag var rädd i gårkväll, vågade inte gå fram till fönsterna.

Förkylningen verkar gå tillbaka och det är ju skönt.

Ha en fin dag!

Pagan
0

ja, hörde om detta på nyheterna i går kväll på väg hem. Som tur var så blev ingen skadad denna gång. I allafall inte fysiskt, eller har nya saker uppdagats? Fyfasen vad oroligt det måste kännas att bo så Gilla.

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Usch Gilla! Skrikandes

Jag måste säga att det är riktigt otäckt det som nu sker i Malmö… Det måste ju vara en mycket sjuk människa som härjar. Att det finns någon rubbning gör det ju ännu otäckare och farligare…jag oroar mig för att det sker så nära där du bor Gilla!

Spanis blev det några bilder att bjuda på här då!?Tungan uteFlört

[Spanaren]
0

Jepp … en bild finns redan inne hos Medilat men så klart att det ska bli en här också Flört

Gilla, skrev just på min blogg i morse om hur otäckt detta ska vara med dödskjutningen i Malmö med mera.

nillanb
0

Åhh Spanis vilken bild!Skrattande

Jag förstår att du rullar runt som en  vilde om det är detta du är ute efterKyss

[GunillaR]
0

# 0 - Jagealltidglad är så långt att skriva, så jag kommer kalla dig "Jage" om det är ok *ler*

Förresten så knöck jag din bild om det är ok. Bilden var precis vad jag behövde som förlaga till en målning som jag just nu jobbar med.

[Spanaren]
0

#19 Kyss