God morgon 22 Oktober

God morgon!
Vilken härlig bild Jagealltidglad!
Snöbandat regn på morgonen och det är svårt att avgöra vad det ska bli för väder idag..
Ikväll ska jag på Inredningsparty och dricka vin - ska bli mycket trevligt =)
Ha en härlig fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Jagealltidglad, Elpida och alla andra vänner 
Härlig höstbild. 
Elpida, jag kommer med.
Låter jättekul.
Uppehåll, lite blåsigt och en tre plusgrader. Kort arbetsdag idag, bara 6 timmar med början kl 12.
Skönt då är man hemma vid halv 7 ikväll.
Ha en skön dag. 
Kram Isa
"Hemligheten med lycka
är inte att göra
det man tycker om
utan att tycka om
det man måste göra".
Sir James M Barrie (1860-1957)
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon godingar!
Vilken fantastisk bild!
Jaaa det är fredag!, så skönt
. Ikväll blir det födelsedagskalas i grannvillan svågerns ska firas ordentligt!
Elpida det låter mycket trevligt vin och inredning
ha det så kul!
Himmel så valpigt Svea beter sig nu när snön har kommit!, inte går hon på alla fyra tassarna inte, nix hon studsar som en studsboll och pockar hela tiden för lek och bus gamla tanten!!!
Önskar er alla en underbar fredag
Jag älskar mitt jobb. Jag älskar mitt jobb…. Jag älsk…
"Suck"
Jag måste öva hårdare på det där. 
Men Isa då?!
Haha! har du inte den rätta inlevelsen….

#4Ha ha ha Isa, jag hoppas din dag och ditt jobb överraskar dig idag och bjuder på ngt riktigt kul!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jadå, dagens lyckligaste stund är när man stämplar ut.
Hehe, nä så farligt är det inte. Man kan inte ha bättre arbetskamrater än jag har, de är jättefina.
Och det betyder mycket. Så det är mycket skämt ch skratt också mellan "plastbitarna".
Jag ska starta en "Pysselstuga för pratglada" i "gubbens" garage, hade varit jättekul.
God morgon på er alla..hoppas ni får en fin och skön dag med massa kärlek och värme!:)
Hej alla!
Över en och en halv timme i skogen. Jästarns vad det gjorde ont i armen då jag rullade runt på marken
Låg och tittade ned i en liten bäck och på dess vackra isdroppar 
Ha det/ kram

Godmorgon godmorgon
Bra affirmationer Isa, känns verkligen som det kom från hjärtat
Här är omväxlande väderlek. Snön vräkte ned i går kväll och nu lyser solen och smälter bort allt igen. Måste få på vinterdäcken i helgen. Blötsnö och löv i massor var ingen bra kombination i går natt.
Hoppas shoppingturen igår var givande Elpida.
Vad menas Spanis har du ramlat???
Du får passa på och busa till det du oxå Nillan, djur kan få fram det bästa ur oss
Ha en underbar fredag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#10 Nej, jag låg på backen och skulle rulla runt för att få en bättre slagsida för att ställa mig upp. Då vid rullningen sa det aj, aj, i armen. Tokkärringar 
Spanis din tok
!
Skickar lite energibubblor till din stackars arm, skulle du fotografera?…
#13 Tack
… jepp fota som vanligt och vad skulle jag annars göra på marken 
Godförmiddag alla godingar!
Vilken underbar bild ! Jag blir målarsugen när jag ser dessa färger.
Solsken ute men det blåser väldigt mycket, usch en riktigt höststorm som kommit. Men det skulle lugna sig frammot dagen. Jag ska ge mig iväg till konstnärsmaterial-butiken nu och köpa lite nödvändigheter så att jag kan fortsätta måla.
Det är lite läskigt här i Malmö, har ni säkert hört på nyheterna. Igårkväll så var han i grannområdet och sköt in i en lägenhet på två kvinnor som skadades. Jag hoppas verkligen att denna galning snart gör en stor tabbe så att han kan gripas. Jag brukar inte vara rädd, men jag var rädd i gårkväll, vågade inte gå fram till fönsterna.
Förkylningen verkar gå tillbaka och det är ju skönt.
Ha en fin dag!
Usch Gilla! 
Jag måste säga att det är riktigt otäckt det som nu sker i Malmö… Det måste ju vara en mycket sjuk människa som härjar. Att det finns någon rubbning gör det ju ännu otäckare och farligare…jag oroar mig för att det sker så nära där du bor Gilla!
Spanis blev det några bilder att bjuda på här då!?

Åhh Spanis vilken bild!
Jag förstår att du rullar runt som en vilde om det är detta du är ute efter
# 0 - Jagealltidglad är så långt att skriva, så jag kommer kalla dig "Jage" om det är ok *ler*
Förresten så knöck jag din bild om det är ok. Bilden var precis vad jag behövde som förlaga till en målning som jag just nu jobbar med.