Fungerar Telepati
Tycker det är en intressant fråga, kanske inte platsar i detta forum men jag chansar 
Jag tycker det är intressant med Telepati själv..
tror nog att det är fler än jag som varit med om att man tänkter på någon och strax därefter så ringer personen..
igår ex så satt jag i bilen hem och tänkte "ja just de jag skulle ringa till XXX" en kvart senare ringer hon.. är det slumpen eller är det telepati.
idag, satt jag i soffan och surfarde runt här när jag fick ett sms och innan jag gick fram till tfn så tänkte jag, det är från XXX och mycket riktigt så va det från henne..
har varit med om flera "oförklariga" saker som jag efteråt funderat på..
kan inte ni berätta om någon händelse ni varit med om och funderat på om det va slumpen eller om det va en telepatisköverföring.
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Detta tror jag absolut på! Det har hänt mig så många gånger att jag är helt övertygad.

jag håller med, absolut. Ingenting sker av en "slump" allt har en mening. Kan vara lite lustigt det där. Någon säger "har du sett Pettersson"? nä, jag vet inte ens vem han är. Du får Pettersson utpekad för dig och helt plötsligt stöter du på Pettersson överallt. Ibland undrar man ju över meningen med det, men det finns väl en högre plan med det oxå
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

haha ja precis Pagan, en högre makt tar tag i våra tankar och skickar dom genom universum till rätt berörd person, så enkelt kan man nog förklara det.
när jag är i ett flow brukar jag ägna mig åt att tänka en tanke, visuealisera fram en bild, skriva ner den och vänta på vad som händer. och ofta går det inte många timmar/dagar så har tanken överförts till berörd person..
och det kan va en sån enkel sak att jag tänker och ser framför mig att jag skulle vilja gå ut och äta med en vännina i veckan, några timmar senare ringer vänninan och frågar om vi ska hitta på något i veckan..
lite som lagen om attraktion, som förövrigt också är ett mycket spännande område
//jagealltidglad
För några år sedan satt jag och tänkte på en barndomsvän. Nu skulle jag ringa, för vi hade inte pratats vid på ett par år. Lyfter luren och hör hennes röst i andra ändan.
Då hade hon haft samma tanke och ringt mig, jag lyfte luren precis när samtalet blivit kopplat men signalen hade inte hunnit gå fram. Slump eller? 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Det där har hänt mig också 

japp mig me, jag tror inte det är slumpen, tror att allt har en mening på något sätt..
//jagealltidglad
Jag tror att allt som hander har en mening =) Det har med att en person ringer nar man tanker pa det hander ofta mig och unkar otroligt bra. Kanns nastan lite for bra for att vara sant ibland.
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html
När min dotra var i tonåren hade jag en nästan otrolig förmåga att alltid veta var hon var. Hon tyckte det kändes rätt tryggt men ändå lite konstigt.
Var hon en kvart sen hem. Då visste jag att något hänt och hon ville att jag skulle komma. Jag gick direkt dit jag kände att hon var. Jadå där var hon också, utom en gång, när hon var sur på sin plastpappa, Då hade hon antagligen stängt ner för jag hittade inte henne,
hon var hos en kompis. Men vi hade ett väldigt nära kontakt och kände av varandra direkt.
Så jag tror på telepati, men båda måste vara på samma våglängd så att säga.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Min mor sa alltid att jag och min bror "kom hem" innan vi hade kommit hem. Hon tyckte att hon hörde ljud i hallen och att hon såg oss, och så efter en liten stund så kom vi hem på riktigt.
Telepati kan säker fungera men jag vet inte om det kan kallas telepati det som hänt er..intiution kanske?
Men vi är väl alla samanflätade som en del av ett stort allt?
Självklart, jag har nytta av det många gånger och det oftast samma personer som jag utbyter tankar med 
Visst är det praktiskt!