Godmorgon torsdag 21/10
Godmorgon det är en kylig torsdagsmorgon termometern visar -3,5 och jag ska strax följa lilltjejen till bussen.
I morse vill Svea inte alls gå ut jag fick använda kopplet och dra och locka med lite levergodis…jisses vilken morgontrött hund!!!
Önskar er alla en fin torsdag

Go morgon bästa..
i Stockholm är det 0,5 och nästan så det känns att snö är påväg..
sitter och avnjuter frukost innan dagens utmaingar tar vid
en fantastiskt torsdag till er alla
Värme och kärlek till dig för det är du värd
//jagealltidglad
Godmorgon Nillan, Jagealltidglad och alla andra vänner här. 
Levergodis, hehe här har vi en hund till som gör allt för en bit av det. Jag kan också få, när jag varit duktig.
(nä… hihi än har jag inte testat det, känns inte så lockande.) Går det bra nu med lilltjejens bussresor?
Här nere i nordvästra skåne har det varit en tre minus inatt. Just nu har min käre make kört in med min bil för att få på dubbdäcken. De är sköna att ha på vintern när man kör genom skogen vid halvfem på morgonen eller kör hem på kvällen vid halvelva.
Det är också skönt att slippa slita på däcken och byta själv, sen blir dom balanserade och vi kan få fixat till direkt om där skulle vara något fel. Som förra året när det hade blivit punkta på det ena hjulet. Det är värt dom hundralapparna.
Snö ja, det snöade ju rätt rejält här igår, men det var inga problem att köra, det är bara att ta det lite lugnare.
Ha en skön dag och ta det så lugnt ni kan.
Kram Isa
"Kreativitet handlar om att hitta på,
experimentera, växa, ta risker,
bryta mot regler, göra misstag
och att ha kul."
Mary Lou Cook
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God förmiddag!
Solen lyser, snön gnistrar och träden har sina gröna löv kvar… en ganska vacker bild!
Idag ska jag ta bort stygnen i benet, sedan blir det shoppingrunda till lilltösen som behöver nya stövlar och vantar =)
Ha en fin dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla!
Ta bort stygnen Elpida? Har du gjort dig illa?
Kallt i hela landet men varmt inne i tarotstugan 
Isa … tack för dessa fina klokord idag också
/kram

#3 Nä, har opererat ytliga åderbråck - en ung 38-årig kvinna i sina bästa år *gapflabb*.
Förhoppningsvis har jag riktigt snygga spiror till nästa sommar och lite mindre stumma, trötta ben =) ;-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Här har det varit solsken nu på förmiddagen men nu samlas hotfulla mörka moln i kanterna. Är det första snön som ska komma? Det var kallt inatt.
Jag ska tvätta idag så jag har inga fritidsproblem. Lite matt är jag ändå pga förkylningen. Det är ingen kraftig förkylning, men ändå irriterande eftersom jag inte kan göra det jag vill. Igår höll jag mig lugn hela dagen. Förutom att jag gjorde en ny skiss till en prästinna. Och det är ju inte särskilt ansträngande.
Jag får önska en bra dag till alla 
#5 Ålder vad är det 
Värre att gå och vara småhängig än att få stupa helt och bli frisk fort. Krya på dig Gilla!
Hej. Alla vänner.
Här i Vänersborg var det -4 grader i morse. Nu snöar det. Ett fint snölager.I eftermiddag har jag tvättstuga. Jag tänkte tvätta täcken, sängkläder och sommarjackor. Vanliga kläder.
I kväll tänkte jag hyra någon film.
Krya på dej. Gilla
Ha en bra dag
Goddag på er alla…ha en fin dag i kylan:)
Godkväller!
Nu är första delen av tvätten klar, så nu ska jag bara stryka också. Jag har faktiskt grundat två målningar idag så nu luktar här terpentin i hela lägenheten 
Ha en bra kväll!