Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1435 ggr
Isa56
0

Godmorgon tisdag 19/10

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon kära vänner Skrattande

Regn och rusk, men ganska varmt ändå en 6-7 plus.

Var inne på Facebook och hittade de här raderna på en av mina vänners sida, tycker den är så rolig så jag lägger in den här. Hoppas ingen tar illa vid sig, av språket.Flört

"Med åren ökar vi kvinnor i vikt på grund av att vi tar emot så mycket information och visdom.Till slut är huvudet fullt, och då tar resten av kroppen över.Vi är inte tjocka och feta; vi är enormt kultiverade, utbildade och glada.Så, med start i dag: När jag tittar i spegeln och … ………ser min stora röv, säger jag bara: Herrejisses så smart jag är!" This emoticon has been enhanced by Facicons

Ha en skön höstdag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

Suveränt Isa och dessa ord köper jag helt Flört

Vi har varit ute i skogen över en 1 timma Tungan ute Regn, snöblandat regn eller snö är på väg hit har jag hört. Men vad gör det när jag har väggar och tak över mig *ler*.

Ha det/ kram

nillanb
0

Hej!

Härligt Isa!! Skrattande

önskar er en skön dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Ja idag är det verkligen höstrusk. Ett bra väder att stanna inomhus i, he he.

Isa, det där köper jag helt utan bedövning. Jag konstaterar härmed att jag är väldigt smart Cool

Idag blir det pennorna som ska sättas i arbete. Skisser och skisser…..

Ha en bra dag!

Elpida
0

Hahahaha - *gapflabbar* Isa!!! Här är det nog ingen som tar illa vara! ;-) Det var precis vad vi behövde i regniga Sverige idag!

Idag har jag äntligen lite ombyte att pyssla med på jobbet, har varit lite enformigt ett par dagar…

Ikväll blir det healing och lite pendling tror jag ;-)

Ha det fint!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

SkrattandeKyss

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

ja jösses, jag e ruskigt smartSkrattande Så gött med nya perspektiv på sakernas ordning.

Här e oxå höstrusk. mörknar tidigare på kvällarna oxå. Nu går det fort mot vintern.

Hoppas er dag varit givande o trevlig, det har min varit. God kväll på er.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Natti natti!

Jag tror jag håller på att bli förkyld Rynkar på näsan

Vill inte alls!